Ponad 500 imprez i niemal 2 miliony widzów – to najważniejsze liczby dotyczące ERGO ARENY po 5 latach od otwarcia Hali na granicy Gdańska i Sopotu. To przekonało ERGO Hestię do przedłużenia współpracy na kolejnych 5 lat. Ubezpieczyciel pozostanie sponsorem tytularnym Hali.
ERGO Hestia jest jedynym ubezpieczycielem, który zdecydował się na współpracę z tak dużym obiektem widowiskowo-sportowym w Polsce. Obecna umowa jest kontynuacją wcześniejszej pięcioletniej współpracy – ERGO Hestia jest sponsorem tytularnym hali od momentu powstania ERGO ARENY.
To jeden z najnowocześniejszych obiektów w tej części Europy. Odbywają się w nim nie tylko zawody sportowe i koncerty, ale również wydarzenia kulturalne, takie jak np. wernisaże malarskie. Od chwili powstania w 2010 r. w hali odbyło się 513 imprez, odwiedziło ją 1 740 869 widzów.
– ERGO ARENA, to miejsce zmagań sportowców i centrum wydarzeń kulturalnych. To również jeden z naszych projektów prowadzonych wspólnie z władzami Sopotu i Gdańska, jednocześnie przykład współpracy dla rozwoju całego regionu – mówi Piotr M. Śliwicki Prezes Grupy ERGO Hestia. Ta współpraca jest dla nas tym bardziej cenna, że profil działalności hali odpowiada naszym wieloletnim kierunkom zaangażowania sponsoringowego w kulturę i sport ze szczególnym uwzględnieniem Pomorza. Jako firma, podobnie jak Hala, działamy na granicy dwóch miast. Myślę, że przez te 5 lat znacząco przyczyniliśmy się do podniesienia częstotliwości spotkań prezydentów Gdańska i Sopotu. Teraz aby mogli się spotykać nie tylko w hali, ale też pod gołym niebem właśnie zakończyliśmy etap projektowania i przystępujemy do budowy dużego parku w Sopocie pomiędzy główną siedzibą firmy i ERGO ARENĄ. Będzie to miejsce wypoczynku z możliwością podziwiania sztuki, ponieważ zaprosiliśmy do współpracy artystów. To kolejne potwierdzenie naszego długofalowego i konsekwentnego wkładu w rozwój miasta i regionu – dodałPiotr M. Śliwicki.
ERGO Hestia będzie miała prawo do nazwy hali przez kolejne 5 lat. W ramach umowy firma otrzyma m.in. prawo do używania swojego logo w nazwie hali, ale też do powierzchni reklamowych wewnątrz i na zewnątrz obiektu.
– Przedłużenie umowy sponsoringowej to efekt bardzo dobrej współpracy między spółką Hala Gdańsk-Sopot, a ERGO Hestią. Dzięki liczbie i randze wydarzeń odbywających się w hali na przestrzeni minionych pięciu lat, marka ERGO ARENA stała się rozpoznawalna już nie tylko w Polsce, ale i na całym świecie. Fakt posiadania stabilnego sponsora tytularnego to niezwykle ważny element w zarządzaniu takim obiektem jak ERGO ARENA. Cieszymy się, że przez kolejne pięć będziemy mogli współpracować z tak znakomitą i co istotne lokalną firmą, jaką jest ERGO Hestia – powiedziała przy okazji podpisania umowy Magdalena Sekuła Prezes Zarządu Spółki Hala Gdańsk-Sopot, operatora ERGO ARENY.
źródło: Ergohestia