ERGO ARENA na dłużej z ERGO Hestią: Ubezpieczyciel podpisał umowę na prawa do nazwy hali

Ponad 500 imprez i niemal 2 miliony widzów – to najważniejsze liczby dotyczące ERGO ARENY po 5 latach od otwarcia Hali na granicy Gdańska i Sopotu. To przekonało ERGO Hestię do przedłużenia współpracy na kolejnych 5 lat. Ubezpieczyciel pozostanie sponsorem tytularnym Hali.

ERGO Hestia jest jedynym ubezpieczycielem, który zdecydował się na współpracę z tak dużym obiektem widowiskowo-sportowym w Polsce. Obecna umowa jest kontynuacją wcześniejszej pięcioletniej współpracy – ERGO Hestia jest sponsorem tytularnym hali od momentu powstania ERGO ARENY.

To jeden z najnowocześniejszych obiektów w tej części Europy. Odbywają się w nim nie tylko zawody sportowe i koncerty, ale również wydarzenia kulturalne, takie jak np. wernisaże malarskie. Od chwili powstania w 2010 r. w hali odbyło się 513 imprez, odwiedziło ją 1 740 869 widzów.

ERGO ARENA, to miejsce zmagań sportowców i centrum wydarzeń kulturalnych. To również jeden z naszych projektów prowadzonych wspólnie z władzami Sopotu i Gdańska, jednocześnie przykład współpracy dla rozwoju całego regionu mówi Piotr M. Śliwicki Prezes Grupy ERGO Hestia. Ta współpraca jest dla nas tym bardziej cenna, że profil działalności hali odpowiada naszym wieloletnim kierunkom zaangażowania sponsoringowego w kulturę i sport ze szczególnym uwzględnieniem Pomorza. Jako firma, podobnie jak Hala, działamy na granicy dwóch miast. Myślę, że przez te 5 lat znacząco przyczyniliśmy się do podniesienia częstotliwości spotkań prezydentów Gdańska i Sopotu. Teraz aby mogli się spotykać nie tylko w hali, ale też pod gołym niebem właśnie zakończyliśmy etap projektowania i przystępujemy do budowy dużego parku w Sopocie pomiędzy główną siedzibą firmy i ERGO ARENĄ. Będzie to miejsce wypoczynku z możliwością podziwiania sztuki, ponieważ zaprosiliśmy do współpracy artystów. To kolejne potwierdzenie naszego długofalowego i konsekwentnego wkładu w rozwój miasta i regionu dodałPiotr M. Śliwicki.

ERGO Hestia będzie miała prawo do nazwy hali przez kolejne 5 lat. W ramach umowy firma otrzyma m.in. prawo do używania swojego logo w nazwie hali, ale też do powierzchni reklamowych wewnątrz i na zewnątrz obiektu.

Przedłużenie umowy sponsoringowej to efekt bardzo dobrej współpracy między spółką Hala Gdańsk-Sopot, a ERGO Hestią. Dzięki liczbie i randze wydarzeń odbywających się w hali na przestrzeni minionych pięciu lat, marka ERGO ARENA stała się rozpoznawalna już nie tylko w Polsce, ale i na całym świecie. Fakt posiadania stabilnego sponsora tytularnego to niezwykle ważny element w zarządzaniu takim obiektem jak ERGO ARENA. Cieszymy się, że przez kolejne pięć będziemy mogli współpracować z tak znakomitą i co istotne lokalną firmą, jaką jest ERGO Hestia – powiedziała przy okazji podpisania umowy Magdalena Sekuła Prezes Zarządu Spółki Hala Gdańsk-Sopot, operatora ERGO ARENY.

źródło: Ergohestia