ERGO Hestia podsumowuje: To był dobry rok

Zbliżający się koniec roku skłania do podsumowań. Za kilka miesięcy poznamy wyniki finansowe ubezpieczycieli, wcześniej zapewne prognozy na rok 2018, który już za progiem. ERGO Hestia podsumowała aktywność biznesową w mijającym roku przez pryzmat nagród i ich znaczenia dla klientów i partnerów biznesowych.

– Na ubezpieczenia można i trzeba patrzeć z wielu perspektyw – mówi Mikołaj Kunica, dyrektor Biura Komunikacji ERGO Hestii. – Klienci, pośrednicy, czy same towarzystwa  ubezpieczeń – każdy widzi inną część całości. Dlatego postanowiliśmy sprawdzić, jak wygląda pełny obraz. To był na pewno dobry rok dla nas, ale również dla naszych partnerów. Zrobiliśmy przegląd zdobytych nagród i wyróżnień otrzymanych w 2017 roku. Okazuje się, że ERGO Hestia została doceniona przez rynek w obszarze ubezpieczeń korporacyjnych i detalicznych na polu likwidacji szkód, obsługi klienta, czy rozwoju nowych technologii. To potwierdzenie Najwyższego Standardu Ochrony ERGO Hestii – podsumowuje Mikołaj Kunica.

1. raz zyskaliśmy tytuł Lidera Informatyki 2017 Computerworld

Nagroda w kategorii „Bankowość i Finanse” jest efektem umiejętnego łączenia ubezpieczeń i najnowszych technologii. Kapituła doceniła przede wszystkim wdrożenie w 2016 roku iHestii – rozwiązania, z którego w rok po prezentacji korzysta ponad 11 tysięcy agentów ubezpieczeniowych zapewniając swoim klientom Najwyższy Standard Ochrony.

3. raz zdobyliśmy nagrodę Złoty Zderzak

Właściciele warsztatów naprawczych po raz trzeci docenili ERGO Hestię za najwyższą jakość współpracy, poziom kompetencji i rzetelność oraz za szybkość wypłat. To odzwierciedla m.in. duże inwestycje w nowoczesne narzędzia wsparcia całego procesu likwidacji szkód, co pozwala zaoferować klientom oraz partnerom usługę ERGO Hestia Pomoc 24.

7. raz otrzymaliśmy Gwiazdę Jakości Obsługi

ERGO Hestia już czwarty rok z rzędu została wyróżniona Gwiazdą Jakości Obsługi. Nagroda ta odzwierciedla głosy konsumentów, którzy przez cały rok na portalu jakoscobslugi.pl oraz przy użyciu aplikacji mobilnej Premia360 oddawali swoje głosy na firmy, które ich zdaniem oferują najwyższy standard obsługi. Dzięki opiniom konsumentów wybrane firmy zyskały ponadprzeciętny wskaźnik NPS, co oznacza, że są najchętniej polecane innym klientom.

8. raz uzyskaliśmy najniższy wskaźnik skarg w raporcie Rzecznika Finansowego[1]

Sprawozdanie Rzecznika Finansowego po raz kolejny nie pozostawiło złudzeń – ERGO Hestia ma najlepszy wskaźnik zadowolonych klientów. Najwyższy Standard Ochrony to strategia, która na każdym poziomie kontaktu z klientem stawia na dialog wokół jego indywidualnych potrzeb i oczekiwań. W 2016 roku już co piąty klient ERGO Hestii otrzymywał decyzję o wypłacie odszkodowania podczas pierwszego kontaktu z ubezpieczycielem a od 2016 roku ERGO Hestia była pierwszym towarzystwem, z którym klienci mogli się kontaktować za pośrednictwem Rzecznika Klienta.

10. raz otrzymaliśmy nagrodę Fair Play od Stowarzyszenia Brokerów Ubezpieczeniowych i Reasekuracyjnych

Brokerzy ubezpieczeniowi już po raz dziesiąty potwierdzili jakość oferty ubezpieczeniowej ERGO Hestii dla firm. W ankietowym badaniu kilkuset brokerów wyraziło swoją opinię na temat współpracy z ubezpieczycielami w zakresie jakości i dostosowania oferty do potrzeb rynku, poziomu serwisu sprzedażowego oraz standardu likwidacji szkód.
ERGO Hestia została również uhonorowana specjalną nagrodą „Super Fair Play” za najlepszą ofertę dla klientów korporacyjnych na przestrzeni ostatnich 25 lat.


[1]
 Wskaźnik skarg – stosunek udziału wniosków klientów o interwencję Rzecznika Finansowego przedstawionych w sprawozdaniu Rzecznika Finansowego za 2016 rok, opublikowanym dnia 10.04.2017 r., do udziału w rynku wg stanu na dzień 30.09.2016 r. Im niższa wartość wskaźnika, tym lepsza pozycja towarzystwa ubezpieczeń w zestawieniu. STU ERGO Hestia SA ma najniższy wskaźnik skarg spośród pięciu największych pod względem udziału w rynku towarzystw ubezpieczeń z działu II wg stanu na 30.09.2016 r. (pozostałe ubezpieczenia osobowe oraz majątkowe). Zestawienie przygotowane w oparciu o sprawozdanie Rzecznika Finansowego za 2016 rok (www.rf.gov.pl).
ŹRÓDŁOErgo Hestia