ERGO Hestia Pomoc 24 – najlepiej oceniony standard likwidacji szkód

Indywidualny opiekun klienta i przejęcie wszystkich czynności związanych z procesem likwidacji szkody, to główne atuty usługi ERGO Hestia Pomoc 24. Klienci coraz chętniej korzystają z kompleksowego wariantu naprawy uszkodzonego pojazdu a oferowaną przez ERGO Hestię usługę likwidacji oceniają niemal dwa razy lepiej niż wynosi średnia dla pozostałych towarzystw ubezpieczeń.

Wyniki badania NPS (Net Promoter Score) przeprowadzonego na zlecenie ERGO Hestii pod koniec 2017 roku potwierdziły, że klienci oceniają ubezpieczycieli przez pryzmat poziomu likwidacji szkody. ERGO Hestię poleciłoby niemal dwa razy więcej klientów niż średnio inne towarzystwa.

Oczekiwania klientów firm ubezpieczeniowych rosną z roku na rok. Potwierdzają to twarde dane. Dziś klienci ERGO Hestii kilkukrotnie częściej, niż robili to jeszcze kilka lat temu, korzystają np. z możliwości wynajęcia auta zastępczego na czas naprawy.

– Klientom coraz częściej zależy na kompleksowej obsłudze. Aby sprostać tym wymaganiom ERGO Hestia wprowadziła m.in. usługę ERGO Hestia Pomoc 24 – mówi Marcin Seklecki, dyrektor ds. Likwidacji Szkód Detalicznych ERGO Hestii. W ten sposób przejmujemy na siebie możliwie jak największą liczbę spraw, którymi dotychczas musiał zajmować się klient w przypadku uszkodzenia pojazdu. Rekomendujemy tę usługę klientom, którzy decydują się na likwidację szkody w sieci serwisów partnerskich ERGO Hestii. Cały proces nadzoruje i rozlicza ubezpieczyciel bez udziału klienta – dodaje Marcin Seklecki.

Z tej usługi ERGO Hestii mogą korzystać zarówno klienci indywidualni, jak też zarządzający firmowymi flotami pojazdów. W 2017 roku już co trzeci poszkodowany skorzystał z takiej rekomendacji i przekazał naszym ekspertom likwidację szkody w całości. Po decyzji klienta najdalej w ciągu godziny kontaktuje się z nim dedykowany opiekun szkody i oprócz rekomendacji serwisu proponuje dodatkowe wsparcie organizując pojazd zastępczy czy usługę holowania. Następnie pracownik serwisu kontaktuje się bezpośrednio z klientem i wspólnie uzgadniają dogodny termin naprawy oraz zakres wymaganych przez klienta usług dodatkowych.

– Rekomendowane przez nas serwisy przechodzą proces szczegółowej weryfikacji. Muszą zapewniać najwyższą jakość w zakresie obsługi i naprawy samochodu. W ramach współpracy na bieżąco monitorujemy proces naprawy, a po jego zakończeniu badamy poziom satysfakcji klientów z wykonanej usługi. Naszymi partnerami są najwyższej klasy warsztaty, w związku z czym gwarantujemy szybką i profesjonalną naprawę samochodu, zgodną z technologią producenta pojazdu przy wykorzystaniu najwyższej jakości części zamiennych – zapewnia Marcin Seklecki.

Wariant serwisowy pozwala na naprawę auta bez udziału ubezpieczonego. Uszkodzony pojazd wstawiany jest do warsztatu, a wszystkie formalności, w tym rozliczenie, załatwiane są bezpośrednio pomiędzy warsztatem i towarzystwem.

ŹRÓDŁOErgo Hestia