W Generali łatwiejsza i szybsza wypłata odszkodowań po nawałnicach

Generali prowadzi wiele działań mających na celu pomoc i przyspieszenie procesu likwidacji szkód powstałych w wyniku ostatnich nawałnic.

Wdrożone zostały uproszczone procedury. Część szkód zamykanych jest już podczas pierwszej rozmowy telefonicznej na podstawie uzyskanych informacji oraz zdjęć przesłanych przez Klienta. W sprawach, których oszacowanie wysokości odszkodowania wymaga obecności reprezentanta Generali,  stosowane są również specjalne procedury.

– Likwidatorzy Generali pracują w terenie. Zorganizowaliśmy mobilne biuro działające w województwie wielkopolskim. Dedykowany zespół dokonuje oględzin i wycenia wartość  szkody. Ponad 50% przypadków  kończy się zawarciem porozumienia z Klientem i wypłatą odszkodowania w ciągu jednego dnia – mówi Jakub Jacewicz, członek Zarządu Generali TU SA.

Zarówno pracownicy Generali,  jak i rzeczoznawcy pracują w terenie 7 dni w tygodniu.

Dodatkowo Generali uruchomiło specjalny numer telefonu 81 460 71 81, dla Klientów poszkodowanych w wyniku ostatnich anomalii pogodowych, który jest czynny 7 dni w tygodniu, w dni powszednie od 08.00 do 18.00, w soboty i niedziele od 08.00 do 16.00. Dodatkowo został przygotowany dedykowany adres e-mail: nawalnica@generali.com, na który Klienci mogą przesłać np. dokumentację szkodową, podając numer szkody.

Generali przygotowało również kilka zasad, które pozwolą szybciej wypłacić klientom należne odszkodowania.

Co zrobić, by szybko otrzymać odszkodowanie?

  • Wykonaj zdjęcia jeszcze zanim zaczniesz sprzątać teren i wykonywać  naprawy nawet tymczasowe.
  • Zabezpiecz mienie, by uniknąć powiększenia rozmiaru uszkodzeń.
  • Zgłoś szkodę i podaj niezbędne informacje
  • Poinformujemy Cię, czy wystarczą Twoje zdjęcia, czy konieczny będzie przyjazd rzeczoznawcy.
  • Jeżeli potrzebna jest pilna naprawa, by nie powiększać rozmiaru szkód – poinformuj nas o niej i udokumentuj wszystko zdjęciami.
  • Podczas wizyty rzeczoznawcy przekaż wszystkie niezbędne dokumenty oraz podaj numer konta.
  • Gromadź wszystkie faktury i paragony niezbędne do udokumentowania wysokości szkody.

– Zrobimy co w naszej mocy, żeby pomóc naszym Klientom, którzy zostali poszkodowani w nawałnicach i jak najszybciej zlikwidować szkodę. Potrzebujemy jednak przy tym ścisłej współpracy z Klientem. Od niej zależy jak szybko wypłacimy odszkodowanie – podkreśla Jakub Jacewicz.

ŹRÓDŁOGenerali