Z Generali ochrona w szkole i po lekcjach

25 sierpnia Generali rozpoczyna nową kampanię Generali, z myślą o NNW. Pakiet dla dziecka.” Kampania będzie skierowana do rodziców dzieci do 18. roku życia oraz osób do 26. roku życia uczących się w trybie dziennym.

 „Generali, z myślą o NNW. Pakiet dla dziecka” to ubezpieczenie, ktore zapewnia ochronę pociechom związaną z nieszczęśliwym wypadkiem w szkole, na zajęciach sportowych pozaszkolnych, w domu, na wakacjach w Polsce czy za granicą.

  • Wiemy, że początek roku to gorączka związana z zakupami książek, przyborów szkolnych i plecaków. Warto jednak w tym czasie pomyśleć również o ubezpieczeniu swojego dziecka, aby już od pierwszego dnia było chronione zarówno w szkole, jak i poza nią – wyjaśnia Arkadiusz Wiśniewski, członek Zarządu Generali T.U. S.A. – W Generali przygotowaliśmy ofertę, która w o wiele szerszy sposób chroni dzieci, gdyż działa nie tylko w szkole, ale również po lekcjach – podczas treningów, w czasie amatorskiego uprawiania sportów walki, jazdy konnej czy gry w piłkę.

W ramach ubezpieczenia NNW Generali wypłaci odszkodowanie w sytuacji m.in.: poparzenia dziecka, odmrożenia, pogryzienia przez zwierzęta w tym przez kleszcze, a także za pobyt w szpitalu w wyniku zatrucia pokarmowego. Generali zwróci również koszty za leczenie i rehabilitację w prywatnych placówkach medycznych.

Generali przygotowało 4 warianty ubezpieczenia, tak aby każdy rodzic mógł wybrać ten dla jego dziecka najkorzystniejszy. Ceny produktu wahają się od 30 zł za wariant oszczędny do 169 zł za wariant prestiż.

Od 25 sierpnia produkt Generali będzie promowany w sieci kin Multikino i Cinema City, w wybranych centrach handlowych Auchan, księgarniach Matras oraz u Agentów Ubezpieczeniowych, współpracujących z Generali.

  • Przygotowaliśmy spersonalizowane ulotki z miłą niespodzianką dla dzieci. Dla maluchów nasza ulotka posiada kolorowankę, zaś dla starszych pociech – plan lekcji. Jest to praktyczna forma prezentacji naszego produktu – wyjaśnia Adam Malinowski, członek Zarządu Generali T.U. S.A. – Hasłem reklamowym kampanii jest „Ochrona w szkole i po lekcjach”.

Produkt będzie promowany również przez pracowników Generali, którzy staną się jego Ambasadorami.

  • Jakie ubezpieczenie NNW wybrać? Czy najniższa składka oznacza słabszą ochronę? Może wykupić droższy pakiet? Czym się różnią warianty ubezpieczenia? Z takimi dylematami rodzice często nie wiedzą do kogo się zwrócić… Teraz pomocy mogą udzielić im Ambasadorzy Generali, nasi pracownicy, którzy sami są rodzicami – dodaje Adam Malinowski. – Przygotowaliśmy również specjalne zniżki, które nasi Ambasadorzy będą mogli zaoferować swoim zaprzyjaźnionym rodzicom.
ŹRÓDŁOGenerali