W odpowiedzi na rosnącą liczbę zachorowań na Covid-19, Generali wprowadza nowy produkt w ramach Grupowego Ubezpieczenia Covid-19. Pracodawca może ubezpieczyć całą swoja załogę na wypadek zarażenia się wirusem SARS-CoV-2.
W ramach programu każdy pracownik ze zdiagnozowaną w trakcie ochrony chorobą Covid-19, może liczyć na finansowe wsparcie w związku z pobytem w szpitalu wskutek tego zachorowania. Ubezpieczony otrzyma również świadczenie za pobyt na oddziale intensywnej opieki medycznej. Generali zapewni także praktyczne usługi assistance po hospitalizacji, takie jak pomoc domowa, opieka nad dzieckiem, osobą starszą, zwierzętami jak również transport medyczny i konsultacje lekarza pierwszego kontaktu. W ramach produktu Generali oferuje również wsparcie telefoniczne lub video konsultację psychologa dla każdego pracownika, który zetknął się w swoim otoczeniu z negatywnymi skutkami Covid-19.
– Celem wszystkich działań, które prowadzimy jest bycie partnerem na całe życie dla naszych klientów. Chcemy dawać im poczucie bezpieczeństwa, szczególnie wtedy, gdy dotykają ich realne problemy. Generali udostępnia produkt, dzięki którym firmy mogą udzielić rzeczywistego wsparcia swoim pracownikom. Dodatkowo, postanowiliśmy maksymalnie uprościć formalności i umożliwiliśmy zawarcie tego ubezpieczenia zdalnie. Obecna sytuacja może być trudna dla pracodawców pod wieloma względami, dlatego z myślą o nich wprowadzamy ułatwienia – zapewnia Arkadiusz Wiśniewski, członek zarządu Generali Polska.