Generali promuje ubezpieczenie mieszkaniowe

3 lipca br. Generali rozpoczęła się dwumiesięczna  kampanią reklamowa, promująca ubezpieczenie mieszkaniowe  –  „Generali, z myślą o domu”.

W swojej kampanii Generali zwraca uwagę, że przed wyjazdem na wakacje warto ubezpieczyć mieszkanie i dom, aby podczas odpoczynku nie martwić się tym, że zostawiliśmy, np.  włączone żelazko. Ubezpieczyciel podkreśla w niej jeden z bardzo ważnych wyróżników swojego produktu – objęcie ochroną także zdarzeń, które wynikają z zapominalstwa.

Kampania będzie realizowana w radiu, Internecie oraz w formach outdoorowych – na autobusach.

Spoty radiowe będą emitowane w ogólnopolskich stacjach radiowych grupy RMF, a także w lokalnych stacjach radia ESKA, w Polskim Radiu i w Radiu Złote Przeboje. Kampania w rozgłośniach lokalnych obejmie województwa: lubelskie,  mazowieckie, podkarpackie,  podlaskie, świętokrzyskie i wielkopolskie.

Przekaz radiowy wzmocniony będzie kampanią w Internecie, w tym także na Facebooku – na profilu Generali „Przyjazne mieszkanie” oraz w prowadzonym pod tą samą nazwą blogu.

W sierpniu, w wybranych województwach, reklamy Generali pojawią się także na autobusach kursujących na najbardziej ruchliwych trasach.

W ramach wsparcia sprzedaży Generali przygotowało również specjalne materiały do wykorzystania przez Agentów, Parterów i Dystrybutorów, współpracujących z Generali:

  • Bannery, do wykorzystania na ich stronach internetowych;
  • Animacje na ekrany LCD, które będą mogły być wykorzystać w  placówkach;

Kreację kampanii  przygotowała agencja Neonshake, zakupem mediów tradycyjnych zajął się dom mediowy Havas, a internetu – STARCOM MEDIA GROUP.

ŹRÓDŁOGenerali