3 lipca br. Generali rozpoczęła się dwumiesięczna kampanią reklamowa, promująca ubezpieczenie mieszkaniowe – „Generali, z myślą o domu”.
W swojej kampanii Generali zwraca uwagę, że przed wyjazdem na wakacje warto ubezpieczyć mieszkanie i dom, aby podczas odpoczynku nie martwić się tym, że zostawiliśmy, np. włączone żelazko. Ubezpieczyciel podkreśla w niej jeden z bardzo ważnych wyróżników swojego produktu – objęcie ochroną także zdarzeń, które wynikają z zapominalstwa.
Kampania będzie realizowana w radiu, Internecie oraz w formach outdoorowych – na autobusach.
Spoty radiowe będą emitowane w ogólnopolskich stacjach radiowych grupy RMF, a także w lokalnych stacjach radia ESKA, w Polskim Radiu i w Radiu Złote Przeboje. Kampania w rozgłośniach lokalnych obejmie województwa: lubelskie, mazowieckie, podkarpackie, podlaskie, świętokrzyskie i wielkopolskie.
Przekaz radiowy wzmocniony będzie kampanią w Internecie, w tym także na Facebooku – na profilu Generali „Przyjazne mieszkanie” oraz w prowadzonym pod tą samą nazwą blogu.
W sierpniu, w wybranych województwach, reklamy Generali pojawią się także na autobusach kursujących na najbardziej ruchliwych trasach.
W ramach wsparcia sprzedaży Generali przygotowało również specjalne materiały do wykorzystania przez Agentów, Parterów i Dystrybutorów, współpracujących z Generali:
- Bannery, do wykorzystania na ich stronach internetowych;
- Animacje na ekrany LCD, które będą mogły być wykorzystać w placówkach;
Kreację kampanii przygotowała agencja Neonshake, zakupem mediów tradycyjnych zajął się dom mediowy Havas, a internetu – STARCOM MEDIA GROUP.