Generali wspiera lokalne firmy swoich klientów

Generali umożliwia swoim klientom – lokalnym firmom, dołączenie do Programu Rabatowego Generali w roli Partnera. Pozwoli im to dotrzeć ze swoją ofertą do szerokiego grona potencjalnych klientów.

Partnerem Programu Rabatowego Generali mogą zostać lokalne firmy, które posiadają w Generali grupowe ubezpieczenie na życie.

– Obecnie wiele firm boryka się ze spadkiem sprzedaży i ma ograniczoną możliwość oferowania swoich produktów i usług. Jesteśmy przekonani, że łącząc siły pomożemy im zyskać nowych odbiorców i odbudować biznes lub zmniejszyć negatywne skutki pandemii COVID-19. Wierzę również, że akcja spotka się z dużym zainteresowaniem naszych klientów i przyniesie wiele korzyści obu stronom – deklaruje Roger Hodgkiss, członek zarządu Generali TU SA.

Na stronie dedykowanej Programowi Rabatowemu Generali – www.rabaty.generali.pl – została stworzona zakładka dedykowana ofertom lokalnych partnerów. Dzięki temu klienci będą mogli łatwiej odnaleźć usługi i produkty blisko miejsca zamieszkania czy pracy.

Dla lokalnych firm Generali przygotowało bardzo prostą ścieżkę dołączenia do programu. Wystarczy osobiście lub przez pośrednika wysłać zgłoszenie na adres program.rabatowy@generali.pl. Przystępując do programu firmy oferują rabat na swoje produkty lub usługi dla klientów posiadających polisę majątkową lub na życie w Generali. Oferta partnera powinna być skierowana do osób fizycznych.

Program Rabatowy Generali dedykowany jest klientom Generali z aktywną polisą. W jego ramach klienci mogą otrzymać zniżki na produkty lub usługi dopasowane do rodzaju posiadanego przez nich ubezpieczenia. Partnerami Programu Rabatowego są m.in. Circle K, Medicover, Baby Safe, sklep zoologiczny Max & Mrau oraz szkoła językowa Speak Up.

Więcej szczegółów znajduje się na stronie www.rabaty.generali.pl

ŹRÓDŁOGenerali Polska