Generali Polska we współpracy z Europ Assistance Polska utworzyła specjalną infolinię „Help Line – COVID-19” dla pracowników spółek Generali w Polsce. Dzięki temu pracownicy uzyskają certyfikowane informacje na temat Covid-19, a jeżeli będzie taka potrzeba będą mogli skorzystać z tele/wideokonsultacji lekarskiej.
– Obecna epidemia jeszcze bardziej pokazuje jak ważne jest zdrowie. Dlatego też we współpracy z Europ Assistance stworzylismy specjalną infolinię “Help Line – COVID-19” dla naszych pracowników. Chcemy w ten sposób dbać o bezpieczeństwo oraz zdrowie naszych pracowników. Wiemy, że w obecnym czasie pojawia się wiele pytań i obaw związanych z pandemią koronawirusa, a w gąszczu informacji trudno znaleźć te wiarygodne. Liczę, że dzięki naszej inicjatywie możemy istotnie wesprzeć naszych pracowników, a także zapewnić im odpowiednią pomoc oraz poczucie bezpieczeństwa – podkreśla Krystyna Matysiak, członek Zarządu spółek Generali Polska.
Dzięki dedykowanemu numerowi telefonu, pracownicy spółek Generali w Polsce: Generali TU, Generali Życie, Generali Finance, Generali PTE oraz Concordia Polska TU, mogą otrzymać informacje o wytycznych dotyczących koronawirusa i rekomendowanych działaniach prewencyjnych. Dla osób z symptomami chorobowymi zostanie wykonana wstępna ocena medyczna przez przeszkolony personel medyczny. Pracownicy otrzymają również instrukcje postępowania w razie zagrożenia wystąpienia koronawirusa. Usługa zapewnia również możliwość tele/wideokonsultacji z lekarzem.
Cieszymy się, że możemy wykorzystać naszą wiedzę oraz kompetencje, aby wspierać pracowników Generali w Polsce. Jesteśmy przekonani, że wzajemne wsparcie w takich chwilach jest kluczowe do pokonania sytuacji kryzysowej. Wszystkie podejmowane przez nas działaniach wypełniamy naszą misją: ułatwiamy codzienne życie oraz zapewniamy wygodę i bezpieczeństwo w trudnych, stresujących sytuacjach – mówi Ryszard Grzelak, Prezes Europ Assistance Polska.