Kampania marketingowa PZU – “Nie daj się zaskoczyć i przygotuj się z PZU na różne sytuacje”

PZU posiada w swojej ofercie produkty dostosowane do różnorodnych potrzeb i stylu życia klientów, zapewniając ochronę w wielu sytuacjach. Największy polski ubezpieczyciel rusza z nową kampanią ukazującą kompleksowość swojej oferty ubezpieczeń. W działania promocyjne zaangażowana została ambasadorka PZU – tenisistka Iga Świątek.

Oferta PZU jest w stanie sprostać zróżnicowanym potrzebom klienta na każdym etapie jego życia, zapewnia bowiem kompleksową ochronę najistotniejszych sfer życia i majątku.

– Szczególnie w niepewnych czasach wiele osób obawia się tego, jak poradzi sobie w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń i związanych z tym kosztów lub problemów zdrowotnych. Dlatego tak cenne jest poczucie spokoju i bezpieczeństwa. Ubezpieczenie odpowiednio dobrane do potrzeb zapewni wsparcie, dzięki któremu w razie wystąpienia trudnej sytuacji nie zostaniemy z nią sami. Bogata oferta PZU sprawia, że klienci mogą polegać na nas w różnych sytuacjach, ciesząc się kompleksową ochroną i sprawną pomocą – mówi Małgorzata Skibińska, dyrektor Grupy PZU i szefowa Pionu Produktów.

Spokojna przyszłość dla Ciebie i Twoich bliskich 

W ramach podstawowej oferty polis na życie, PZU posiada kilka propozycji ubezpieczeń. Oferta odpowiada na różne potrzeby klientów i – w zależności od wybranego produktu – umożliwia zapewnienie wsparcia finansowego dla bliskich w razie śmierci ubezpieczonego, gromadzenie środków dla dzieci na start w dorosłość, oszczędzanie na przyszłość czy zabezpieczenie kredytu wymagane przez bank. Ubezpieczenie podstawowe można rozszerzyć o szereg umów dodatkowych, dopasowując polisę do etapu życia, sytuacji rodzinnej i możliwości finansowych. Dodatkowa ochrona może objąć nieprzewidziane wydarzenia, takie jak ciężka choroba czy następstwa wypadku. Co więcej, w ramach jednej polisy w PZU Życie można objąć ochroną nie tylko siebie, ale także swoich bliskich – dzieci i małżonka albo partnera życiowego. Klienci mogą ubezpieczać się na kwoty, które w razie problemów zdrowotnych zapewnią im realne wsparcie.

Bezpieczny dom 

Polisa PZU Dom zapewnia pomoc w przypadku m.in. zalania, kradzieży z włamaniem czy pożaru, ale również w razie mniej oczywistych, rzadziej spotykanych sytuacji. Jeśli dojdzie do przepięcia, w efekcie którego zepsuje się lodówka, ubezpieczyciel nie tylko pokryje koszty naprawy, lecz także wypłaci odszkodowanie za utracone produkty spożywcze. Klient może ubezpieczyć się w wariancie Od Wszystkich Ryzyk, który zapewnia ochronę nawet gdy np. kuna zniszczy ocieplenie dachu albo oberwą się szafki w kuchni.

Oprócz wypłaty odszkodowania, w wielu sytuacjach PZU oferuje dodatkowo zorganizowanie i opłacenie fachowej pomocy, np. hydraulika, ślusarza, szklarza lub elektryka.

W polisie PZU Dom można dostosować zakres i sumę ubezpieczenia do indywidualnych potrzeb. Polisa może zapewnić ochronę nie tylko murów i innych stałych elementów, lecz również sprzętu AGD i RTV, mebli, a nawet przedmiotów związanych ze stylem życia i zainteresowaniami. Ubezpieczeniem mogą zostać objęte dzieła sztuki i kolekcje (np. znaczków), perfumy, buty, ubrania, zegarki czy torebki od znanych projektantów. Możliwości jest naprawdę wiele. Klienci PZU ubezpieczyli m.in. palmy w ogrodzie, zewnętrzne akwarium z rybkami w słonej wodzie, drzewka bonsai czy domek na wodzie.

Zakres polisy można rozszerzyć też m. in. o ubezpieczenie OC w życiu prywatnym czy pomoc medyczną w razie urazu ortopedycznego.

PZU Auto – szeroki zakres ochrony pojazdu 

Kompleksowa oferta PZU (OC, AC, assistance) zapewnia kierowcom szybką i sprawną pomoc w razie zdarzenia na drodze. Oprócz obowiązkowego ubezpieczenia OC warto wykupić także autocasco (AC). AC może pokryć koszty naprawy samochodu, jeśli zostanie uszkodzony z powodu sytuacji losowej lub przez nieznanego sprawcę, a także w wyniku szkody, którą klient wyrządzi nieumyślnie. Zapewni odszkodowanie również wtedy, gdy samochodu nie będzie można naprawić lub zostanie on skradziony. W swojej ofercie PZU posiada jeden z najszerszych na polskim rynku zakresów usług assistance. W razie wypadku może zapewnić m.in. holowanie, samochód zastępczy na czas naprawy, nocleg, opiekę nad dziećmi, zmiennika kierowcy, holowanie pojazdu i wiele innych usług, a dodatkowo załatwić wiele formalności.

Dzięki możliwości rozszerzenia ubezpieczenia o dodatkowe opcje kierowcy mogą liczyć na kompleksową pomoc w niemal każdej sytuacji dotyczącej pojazdu. W ramach opcji Auto Non Stop którą można dokupić do ubezpieczenia AC, PZU zapewnia samochód zastępczy na miejscu szkody (na cały okres naprawy), odholowuje uszkodzone auto i organizuje jego naprawę. Umożliwia to kontynuowanie zaplanowanej podróży, pozwala uniknąć stresu i zaoszczędzić czas potrzebny na organizację transportu i naprawy. Ponadto PZU oferuje także m.in. specjalne ubezpieczenie dla samochodów ciężarowych i kamperów, nawet tych powyżej 3,5 tony. Dzięki PZU Pomoc w Drodze Truck, klienci otrzymują kompleksową pomoc drogową zarówno w Polsce, jak i za granicą, w razie awarii czy wypadku.

Wykupując polisę PZU Auto klienci mogą opłacać składki w formie miesięcznego abonamentu. To łatwy i szybki sposób – składkę za ubezpieczenie dzielimy na 12 płatności. Klient opłaca je przez Internet, w dowolnym dniu miesiąca, który wskaże przy podpisywaniu umowy. Dzięki temu, że nie płaci jednorazowo całej składki, często może pozwolić sobie na szerszą ochronę swojego majątku.

– Nie jesteśmy gołosłowni, gdy mówimy, że nasza oferta zapewnia kompleksową ochronę. Ubezpieczenia to nie tylko standardowe opcje i podstawowa ochrona, ale wiele rozwiązań, dzięki którym możemy cieszyć się większym spokojem i pewnością, że nawet w nietypowych sytuacjach będziemy odpowiednio zabezpieczeni. Poszukując polisy ubezpieczeniowej warto przyjrzeć się szerokiej ofercie PZU i znaleźć rozwiązanie szyte na miarę swoich oczekiwań i potrzeb – podsumowuje Małgorzata Skibińska.

Kampania z Igą Świątek 

Kampania marketingowa kompleksowej oferty ubezpieczeń PZU wystartowała 22 czerwca i potrwa do 30 lipca. W jej trakcie realizowane będą szerokie działania – w telewizji (spoty 30- i 15-sekundowe), radiu, Internecie, w oddziałach PZU oraz u agentów. Kreacje przygotowała agencja AWX, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Sigma Bis. W działania promocyjne ponownie zaangażowana została najlepsza na świecie tenisistka Iga Świątek – ambasadorka marki PZU.

ŹRÓDŁOPZU