Kampania rekrutacyjna „Zmieniaj na lepsze z MetLife”
„Zmieniaj na lepsze z MetLife” to hasło nowej kampanii, której celem jest wzmocnienie wizerunku marki jako pracodawcy oraz wsparcie rekrutacji do sieci sprzedaży agencyjnej MetLife.
Pierwszy etap kampanii, wizerunkowy, przedstawia opinie agentów ubezpieczeniowych
i menedżerów na temat pracy w MetLife. W krótkich wypowiedziach w formie filmów dzielą się oni historiami swoich relacji z klientami i planami rozwoju kariery. Opowiadają o tym, jak starają się osiągnąć równowagę między życiem zawodowym i prywatnym oraz jakie wsparcie ze strony MetLife i swoich przełożonych najbardziej sobie cenią.
Druga część kampanii, czysto rekrutacyjna, będzie promowana na Facebooku i Instagramie, a także wspierana kilkunastoma dodatkowymi filmami i postami na profilu MetLife Doradcy na Facebooku i MetLife Polska na LinkedInie. Z tych materiałów potencjalni agenci dowiedzą się, jak wygląda praca w sprzedaży agencyjnej MetLife, z jakimi wyzwaniami mogą się zmierzyć na początku kariery i jak mogą swoją karierę rozwijać.
Celem naszej kampanii jest rozszerzenie wiedzy o pracy agentów oraz rekrutacja utalentowanych, ale i świadomych kandydatów na doradców. Agent ubezpieczeniowy to odpowiedzialny i wymagający zawód, który zapewnia szerokie możliwości, dlatego aby pozyskać wartościowych ludzi, trzeba im stworzyć dobre, konkurencyjne warunki do rozwoju. Wszyscy bohaterowie naszej kampanii podkreślali, że w ich pracy w MetLife najważniejsi są ludzie, z którymi współpracują, oraz klienci – mówi Magdalena Brzozowska Tomczyk, dyrektor Pionu Klienta Indywidualnego w MetLife.
Więcej informacji na temat pracy w sprzedaży w MetLife oraz formularz rekrutacyjny dla potencjalnych kandydatów można również znaleźć na stronie rekrutacyjnej https://www.metlife.pl/kariera_w_sprzedazy/.
Ta strona korzysta z plików cookie ("ciasteczka"). Pozostając na niej, wyrażasz zgodę na korzystanie z cookies.AkceptujęWięcej
Prywatność i Polityka cookies.
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.