Kanał MetLife Polska na platformie YouTube został oceniony jako najbardziej efektywny w rankingu Chimney Poland, awansując z 169. miejsca w 2014 roku na 1-sze miejsce w tegorocznym zestawieniu.
O sukcesie MetLife zadecydowała liczba wyświetleń: 2 663 105. Na czas przeprowadzania analizy na kanale MetLife Polska znajdowało się 9 filmów video, a sam kanał subskrybowało 119 użytkowników. Obecnie znajduje się tam 13 filmów, a kanał subskrybuje 135 użytkowników.
– W obecnych czasach video jest niezbędnym elementem komunikacji. Staramy się często korzystać z tej formy kontaktu z naszymi obecnymi i potencjalnymi klientami. Nasze filmy mają charakter nie tylko promocyjny, ale również edukacyjny. – mówi Izabela Ptaszyńska, Dyrektor Departamentu Komunikacji i Promocji w MetLife. – Ogromnie cieszy nas ten sukces i najwyższa lokata w rankingu Chimney Poland.
Obecnie na platformie YouTube MetLife udostępnia filmy, które stanowią uzupełnienie kampanii reklamowej firmy.
– Z platformy YouTube korzysta miliard użytkowników, którzy codziennie oglądają miliony filmów. W Polsce to główny serwis video z 16 milionami użytkowników, rośnie też liczba konsumentów, którzy w ogóle nie oglądają telewizji, dlatego naszą kampanię realizujemy również za pomocą tej platformy. Dodatkowo obserwując ruch na kanale i liczbę odsłon poszczególnych filmów możemy monitorować wyniki kampanii reklamowych i działań promocyjnych – dodaje Aneta Świercz – Grądkowska, Dyrektor ds. Reklamy i Promocji w MetLife.
Chimney Poland w swoim rankingu przeanalizował 500 największych firm działających na polskim rynku pod względem ich efektywności w zakresie komunikacji B2B i B2C na platformie YouTube. W rankingu analizowano dynamikę wzrostu wyświetleń oraz liczby subskrybentów, a także częstotliwość dodawania contentu video. Więcej informacji o rankingu na stronie: http://www.chimneygroup.com/youtop100/2015/poland/
źródło: MetLife