Klienci docenili Gothaer już po raz trzeci

Po raz trzeci Klienci Gothaer wyróżnili Towarzystwo prestiżowym tytułem „Gwiazda Jakości Obsługi 2017” . Firma tym samym umocniła swoją pozycję w gronie najprzyjaźniejszych firm w Polsce. Nagroda jest przyznawana przez konsumentów w uznaniu za innowacyjne rozwiązania i troskę o Klienta. „Gwiazda Jakości Obsługi” to szczególne wyróżnienie, które potwierdza wysoką ocenę jakości usług wśród Klientów ubezpieczyciela.

W X edycji Polskiego Programu Jakość Obsługi prestiżowym tytułem zostało uhonorowanych 100 firm z różnych branż. Wyróżnienie otrzymują instytucje, które w opinii polskich konsumentów wykazują najwyższą dbałość o obsługę Klienta oraz zyskały ich pozytywną rekomendację na 2017 rok. Nagroda przyznawana jest na podstawie głosów konsumentów oddanych na multiplatformie www.jakoscobslugi.pl oraz za pomocą aplikacji mobilnej Premie 360. Uroczysta gala wręczenia statuetek i certyfikatów Gwiazdy Jakości Obsługi odbędzie się 13 marca 2017 r. w siedzibie Bussines Centre Club w Warszawie i będzie połączona z obchodami Światowego Dnia Konsumenta.

Na wymagającym rynku konsumenta Grupa Gothaer osiąga bardzo dobre wyniki. Przyznanie firmie kolejnego wyróżnienia, jako instytucji oferującej najwyższy standard obsługi to potwierdzenie wysokiej dbałości o kontakt z Klientem. Gothaer konsekwentnie realizuje strategię doskonalenia obsługi sprzedażowej i posprzedażowej, bada preferencje Klientów, ich potrzeby i oczekiwania. Tytuł „Gwiazdy Jakości Obsługi” komunikuje bezcenne wartości w biznesie, takie jak jakość, solidność, zaufanie, przyjazność i prestiż. Na uwagę zasługuje fakt, że to już trzeci rok z rzędu, kiedy Gothaer otrzymał to wyróżnienie.

 – Nagrody przyznawane spontanicznie przez Klientów to nasza największa satysfakcja. Cieszymy się, że nasze starania zostały docenione po raz kolejny a Gwiazda Jakości to dla nas silna motywacja do doskonalenia oferty i poprawy komfortu Ubezpieczonych w Gothaer. Dziękuję Klientom za zaufanie i wiem, że zespół Gothaer nie powiedział jeszcze ostatniego słowa na drodze do najwyższej jakości – mówi Anna Włodarczyk-Moczkowska, Prezes Zarządu Gothaer TU S.A.

ŹRÓDŁO Gothaer