25 sierpnia rusza nowa odsłona kampanii reklamowej „A jak…? Aegon!”. Celem kampanii jest zwiększenie rozpoznawalności marki Aegon na polskim rynku i wzmocnienie jej pozycjonowania jako firmy oferującej ubezpieczenia na życie i rozwiązania umożliwiające gromadzenie kapitału na przyszłość.
W spotach reklamowych 30- i 15-sekundowch pojawią się bohaterowie grani przez parę aktorską Olgę Borys oraz Wojciecha Majchrzaka, którzy wystąpili również w poprzedniej odsłonie kampanii Aegon. W nowym spocie dołączy do nich również Monika Dryl.
– Zgodnie ze strategią Aegon oferujemy naszym klientom rozwiązania zapewniające im bezpieczeństwo finansowe na każdym etapie ich życia. Pokazując w naszym spocie tych samych bohaterów co poprzednio, kontynuujemy cykl historii zainspirowanych prawdziwym życiem, w których pomocne mogą okazać się rozwiązania finansowe Aegon – mówi Arkadiusz Chmurzyński, Dyrektor Marketingu i e-Commerce w Aegon Polska.
Emisja spotów reklamowych zaplanowana jest do początku listopada. Spoty będą emitowane w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz na kanałach tematycznych, min: TVN, Polsatu, Canal+, Discovery, Planete+, AXN i wielu innych. Poza telewizją, drugim wiodącym kanałem będzie internet. Kampania internetowa kieruje klientów na landing page z możliwością pozostawienia przez nich danych kontaktowych i umówienia się na spotkanie z przedstawicielem firmy.
Za kreację kampanii odpowiada, tak jak poprzednio, agencja reklamowa Cut the Mustard. Reżyserem spotów reklamowych jest Łukasz Jaworski, a zrealizował je dom produkcyjny Prime Time. Zakupem mediów zajął się Wavemaker.