Krzysztof Łoś stanął na czele nowo powołanego Departamentu Sprzedaży Bezpośredniej dla obszaru Bancassurance i Affinity w Nationale-Nederlanden. Nowy zespół będzie odpowiedzialny za współpracę oraz wykonanie umów z bankami oraz instytucjami niefinansowymi w zakresie sprzedaży przez kanały direct i digital.
Bancassurance jest jednym z kluczowych obszarów rozwoju Nationale-Nederlanden. W związku z jego strategicznym znaczeniem, firma zdecydowała się rozbudować zespół, by móc odpowiedzieć na wyzwania i szybciej reagować na potrzeby partnerów biznesowych. Nowy dyrektor zajmuje się sprzedażą i marketingiem bezpośrednim już od ponad dziesięciu lat, w tym od siedmiu lat na stanowiskach kierowniczych w sektorze ubezpieczeniowym.
– Doceniamy doświadczenie Krzysztofa w zakresie sprzedaży zdalnej. Bardzo się cieszymy, że dołączył do zespołu Nationale-Nederlanden. Powołanie Departamentu Sprzedaży Bezpośredniej dla obszaru Bancassurance i Affinity pozwoli nam wzmocnić kompetencje we współpracy z partnerami bankowymi w ramach realizacji strategii multikanałowej dystrybucji naszych produktów – mówi Michał Hucał, Członek Zarządu ds. Marketingu w Nationale-Nederlanden.
Krzysztof Łoś ostatnio zajmował stanowisko Dyrektora Departamentu Marketingu Bezpośredniego w firmie MetLife. Jest absolwentem Instytutu Stosunków Międzynarodowych i Centrum Studiów Latynoamerykańskich Uniwersytetu Warszawskiego. Kontynuuje naukę na studiach MBA w Szkole Głównej Handlowej.