„Luksusowe Marki” dostępne dla każdego dzięki TUnŻ Warta i Raiffeisen Polbank

Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Warta S.A. we współpracy z Raiffeisen Polbank przygotowało nowy    2-letni produkt strukturyzowany w formie indywidualnego ubezpieczenia na życie z ubezpieczeniowym funduszem kapitałowym (UFK) „Luksusowe Marki”. Wpłacając już 5.000 zł, mamy możliwość zainwestowania w akcje spółek będących właścicielami najbardziej rozpoznawalnych marek luksusowych na świecie. Oferta jest dostępna w oddziałach Raiffeisen Polbank tylko do 30 czerwca 2015.

„Luksusowe Marki” to dwuletnia inwestycja kierowana do osób poszukujących produktów z wyższym potencjałem zwrotu niż z tradycyjnej lokaty bankowej i jednocześnie akceptujących określony poziom  ryzyka. Stopa zwrotu z produktu uzależniona jest od wyników koszyka sześciu spółek produkujących dobra luksusowe i może wynieść maksymalnie 20%. Jednocześnie celem funduszu, na którym oparty jest produkt, jest ochrona 95% zainwestowanego kapitału na koniec okresu ubezpieczenia.

Do koszyka wybrane zostały spółki działające w różnych branżach (odzieżowej, motoryzacyjnej, jubilerskiej i alkoholowej), posiadające silne i znane na całym świecie marki dóbr luksusowych.  Marki te charakteryzują się długoletnimi tradycjami i opinią ikon stylu, a jednocześnie posiadają pozytywne oceny analityków giełdowych (rekomendacje „kupuj” oraz „trzymaj” stanowią co najmniej 80% wszystkich rekomendacji wg serwisu Bloomberg na dzień 19.06.2015).

W skład koszyka wchodzą:

  1. LVMH Louis Vuitton Moet Hennesy – właściciel ponad 60 marek, np. Zenith, Givenchy, Kenzo,
  2. Kering – właściciel takich marek, jak np. Gucci, Conforama,
  3. Daimler AG – producent samochodów osobowych, np. Mercedes, Maybach,
  4. Tiffany & Co – amerykańska firma zajmująca się sprzedażą biżuterii i srebrnych zastaw stołowych,
  5. Hugo Boss – największa niemiecka firma produkująca odzież i perfumy,
  6. Burberry Group – ekskluzywny brytyjski dom mody.

Dzięki „Luksusowym Markom” można zatem zyskać na rozwoju rynku dóbr luksusowych. Warto podkreślić, że wartość sprzedaży luksusowych dóbr codziennego użytku rośnie nieprzerwanie od 20 lat i w tym czasie zwiększyła się aż 3-krotnie. Co więcej, rynek ten charakteryzował się wysoką stabilnością oraz odpornością na występujące w analizowanym czasie okresy gorszej koniunktury.

Na atrakcyjność produktu wpływa także brak opłaty za zawarcie umowy.

źródło: Warta