Na platformie internetowej Programu Rabatowego Generali pojawiły się już pierwsze oferty nowych, lokalnych partnerów. W ten sposób Generali wspiera swoich klientów – małe i średnie przedsiębiorstwa – w dotarciu do szerszego grona odbiorców, by pomóc im w zminimalizowaniu negatywnych skutków pandemii Covid-19.
Wśród nowych partnerów znalazły się lokalne firmy z Zielonej Góry, Gdańska czy Ciechanowa, a także podmioty o zasięgu ogólnopolskim, jak sklepy internetowe koszulkowo.com, gotel.pl oraz firma stolarska Bestwood. Zaproponowane przez nie rabaty sięgają nawet 15%. Ze zniżek skorzystać będą mogli klienci Generali z aktywną polisą, zarejestrowani na stronie Programu Rabatowego Generali.
– Bardzo się cieszę, że małe i średnie przedsiębiorstwa z entuzjazmem podeszły do naszej inicjatywy. Wierzę, że to dopiero początek i liczba nowych partnerów będzie z każdym miesiącem rosła. Zależy nam, aby szczególnie w tym trudnym dla wielu firm czasie, być dla nich aktywnym wsparciem. Opiekę nad klientami rozumiemy szeroko, dlatego jesteśmy solidarni z przedsiębiorcami i staramy się być partnerem w prowadzeniu ich działalności – zaznacza Roger Hodgkiss, Członek Zarządu Generali TU SA.
Do współpracy, w ramach Programu Rabatowego, Generali zaprosiło przedsiębiorstwa, które wykupiły dla pracowników polisy grupowe. Udział w programie jest bezpłatny. Firmy, które przystąpiły do inicjatywy, oferują rabat na swoje produkty lub usługi dla klientów posiadających polisę majątkową lub na życie w Generali. Sposób przystąpienia do programu jest bardzo prosty. Wystarczy osobiście lub przez pośrednika wysłać zgłoszenie na adres program.rabatowy@generali.pl.
Aby ułatwić klientom odnalezienie ofert w pobliżu miejsca ich zamieszkania, Generali stworzyło specjalną zakładkę dedykowaną usługom lokalnych Partnerów na stronie Programu Rabatowego Generali – www.rabaty.generali.pl.
Więcej szczegółów znajduje się na stronie www.rabaty.generali.pl