MetLife oficjalnym sponsorem Pucharu Świata w skokach narciarskich Zakopane 2016

MetLife jest oficjalnym sponsorem Pucharu Świata w skokach narciarskich Zakopane 2016, który odbędzie się w dniach 22-24 stycznia 2016.

Puchar Świata w skokach narciarskich Zakopane 2016 to prestiżowa zimowa impreza sportowa, która co roku przyciąga dziesiątki tysięcy fanów. Na Wielkiej Krokwi odbędą się dwa konkursy:

  • 23 stycznia o godzinie 16.00 – Drużynowy konkurs skoków Puchar Świata
  • 24 stycznia o godzinie 16.00 – Indywidualny konkurs skoków Puchar Świata

Puchar Świata w skokach narciarskich to impreza, która budzi ogromne emocje i dostarcza fantastycznych wrażeń. Jesteśmy dumni, że po raz drugi z rzędu współpracując z Tatrzańskim Związkiem Narciarskim możemy wspierać to wydarzenie i razem z fanami kibicować naszym skoczkom. – mówi Łukasz Kalinowski, Prezes i Dyrektor Generalny MetLife. –  Życzymy naszym zawodnikom dalekich i wysokich lotów. 

W ramach umowy sponsoringowej z Tatrzańskim Związkiem Narciarskim, marka MetLife będzie eksponowana w strefie zawodów i w wiosce zawodników na nośnikach reklamowych tj. numery startowe konkursu indywidualnego, bandy, banery, snow branding, belka startowa i rozbieg.

Cieszymy się, że i w tym roku MetLife dołączyło do grona partnerów Pucharu Świata w skokach narciarskich w Zakopanem. Dzięki wsparciu sponsorów możemy realizować tego typu imprezy na wysokim poziomie dbając o świetną atmosferę i niezapomniane wrażenia dla kibiców i zawodników – dodaje Andrzej Kozak, Prezes Tatrzańskiego Związku Narciarskiego i szef Komitetu Organizacyjnego FIS Pucharu Świata w skokach narciarskich Zakopane 2016.

MetLife jest również sponsorem transmisji Pucharu Świata w skokach narciarskich, o czym informować będą spoty sponsorskie emitowane od 18 stycznia na antenie TVP1.

MetLife przygotowało konkurs dla swoich fanów na profilu MetLife Polska na Facebooku nagradzając laureatów biletami na Puchar Świata w skokach narciarskich Zakopane 2016. Na profilu firmy będzie można kibicować zawodnikom, obejrzeć zdjęcia z zawodów i dzielić się wrażeniami z tego wyjątkowego wydarzenia.

źródło: MetLife