Nationale-Nederlanden po raz pierwszy wśród 10 najlepszych pracodawców w Polsce i Europie

Nationale-Nederlanden jako jedyny ubezpieczyciel znalazł się w gronie 10 najlepszych pracodawców w kraju. Prestiżowy certyfikat Top Employer Polska, który otrzymała firma, przyznawany jest tylko raz w roku, po kompleksowym audycie badającym procesy, projekty i inicjatywy z obszaru HR. Wynik ubezpieczyciela na poziomie 96,2 proc. świadczy o tworzeniu przyjaznego środowiska pracy skoncentrowanego na pracownikach.

Badanie organizowane jest przez Top Employers Institute, który docenia firmy zapewniające warunki pracy na najwyższym poziomie. Certyfikacja odbywa się poprzez dokładne badanie kluczowych dla pracodawców obszarów, takich jak: strategia HR, środowisko pracy, pozyskiwanie talentów, szkolenia i rozwój, well-being, różnorodność oraz integracja. Co ważne, dane weryfikuje niezależny, zewnętrzny międzynarodowy audytor. Tylko firmy, które pozytywnie przejdą tę weryfikację, mogą uzyskać certyfikat. W 2024 roku wyróżnienie otrzymało 79 firm z Polski. Dla Nationale-Nederlanden to już ósma z kolei statuetka, ale pierwsza klasyfikująca firmę w ścisłej czołówce dziecięciu najlepszych pracodawców w Polsce, potwierdzając tym samym najwyższe standardy w zakresie tworzenia przyjaznego środowiska pracy.

W tym roku szczególną uwagę zwrócono na kwestię dobrostanu i troski o zdrowie pracowników. Aż 95% audytowanych firm przyznało, że to dla nich biznesowy priorytet.

Nationale-Nederlanden od lat angażuje się w inicjatywy promujące troskę o zdrowie. Edukujemy Polaków w zakresie profilaktyki zdrowotnej, angażując się w wiele kampanii informacyjnych i społecznych. Priorytetowe znaczenie ma dla nas zdrowie i dobrostan naszych pracowników. Dlatego organizujemy badania profilaktyczne, spotkania na temat well-beingu i zdrowego trybu życia. W ramach kampanii społecznej z Fundacją z Rak’n’Roll wprowadziliśmy nowy benefit – Dzień na U. To dodatkowy dzień wolny, z którego mogą skorzystać nasi pracownicy i pójść do lekarza, aby skontrolować swoje zdrowie. Co więcej cyklicznie organizujemy także badania profilaktyczne w naszym biurze, które cieszą się dużym zainteresowaniem. Dzięki temu razem kształtujemy pozytywne nawyki – mówi Liwia Kwiecień, członkini zarządu ds. HR w Nationale-Nederlanden.

Wynik 96,2 proc. Nationale-Nederlanden jest jednym z najwyższych wśród wszystkich firm objętych badaniem. W przypadku ubezpieczyciela szczególnie doceniono obszary strategii HR, budowania wizerunku marki pracodawcy oraz well-beingu.

ŹRÓDŁONationale-Nederlanden