Nationale-Nederlanden pokryje koszty pomocy medycznej w związku z COVID-19

W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo klientów oraz w związku z rosnącym zainteresowaniem podróżami – zarówno po Polsce, jak i za granicę – firma Nationale-Nederlanden rozszerza ochronę w ramach ubezpieczenia turystycznego. W przypadku kosztów leczenia i pomocy assistance włączone zostały zdarzenia powstałe w wyniku epidemii, w tym także związane z zachorowaniem na COVID-19. 

Stale obserwujemy to, co dzieje się w związku z rozwojem epidemii. Jednocześnie chcemy, aby nasza oferta odpowiadała na realne potrzeby naszych klientów. Dlatego stale pracujemy nad rozwojem produktów, aby były one jeszcze lepiej dostosowane do zmieniających się, w związku z obecną sytuacją, warunków. Jednym z rozwiązań jest rozszerzenie naszego ubezpieczenia turystycznego – mówi Małgorzata Zgudka, menadżer ds. produktów w Nationale-Nederlanden.

Klienci Nationale-Nederlanden mogą liczyć na pokrycie kosztów pomocy medycznej związanej z zachorowaniem na koronawirusa. Ochrona nie obejmuje jednak kosztów wynikających z działań wbrew miejscowemu prawu, zakazom i nakazom władz lokalnych czy kosztów związanych z pobytem na kwarantannie np. koszt hotelu.
ŹRÓDŁONationale-Nederlanden