Nationale-Nederlanden rusza z nową kampanią rekrutacyjno-wizerunkową – firma stawia na dalszy rozwój sieci sprzedaży

Dla tych, którzy chcą WIĘCEJ – pod tym hasłem Nationale-Nederlanden rozpoczęło nową kampanię skierowaną do osób zainteresowanych współpracą na stanowisku doradcy ubezpieczeniowego. Firma planuje w ten sposób dotrzeć do osób, które chcą zdobywać doświadczenie i rozwijać się w tej branży. Ambasadorami akcji zostali doradcy związani z Nationale-Nederlanden. W ramach kampanii ubezpieczyciel przewidział m.in. działania w swoich kanałach społecznościowych oraz na przygotowanym na jej potrzeby landing page.

Komunikacja pod hasłem „Dla tych, którzy chcą WIĘCEJ” ma na celu pozycjonowanie Nationale-Nederlanden jako dobrego miejsca pracy zarówno dla osób chcących zdobywać doświadczenie w tym zawodzie, jak i gotowych podnosić swoje kwalifikacje. Kampania podkreśla, że doradca to ktoś więcej niż specjalista do spraw sprzedaży – to osoba, która potrafi doradzić i wskazać najlepsze rozwiązanie w zakresie ochrony i pomóc klientowi w dobraniu odpowiedniego produktu.

 – Celem naszych działań jest przede wszystkim dotarcie do osób z potencjałem, zainteresowanych pracą w modelu B2B, którym chcemy zaproponować więcej na start i dać przestrzeń do rozwoju we współpracy z solidną marką, która zapewnia klientom szeroką ofertę ubezpieczeń na życie. Mam nadzieję, że wielowymiarowa i transparentna komunikacja pozwoli nam nakreślić faktyczny obraz codziennych obowiązków, ale także wskazać korzyści, jakie płyną z podjęcia tej pracy – mówi Tomasz Zyśko, Dyrektor ds. Klienta Indywidualnego zarządzający Obszarem Klienta Indywidualnego w Nationale-Nederlanden. – Nasza nowa kampania skierowana jest przede wszystkim do osób z doświadczeniem w handlu, sprzedaży w ubezpieczeniach, ale także tych, które poszukują swojej ścieżki zawodowej i są otwarte na pracę blisko ludzi w środowisku pełnym cyfrowych rozwiązań – dodaje.

Zapoczątkowana 24 października kampania potrwa przez siedem tygodni. W akcję zaangażowanych zostało sześciu ambasadorów, zawodowo związanych z Nationale-Nederlanden. Za pośrednictwem krótkich cytatów odpowiadają na pytanie „Czego mam WIĘCEJ ze współpracy z Nationale-Nederlanden”? Obejmie ona kanały social media – w tym Facebook, Instagram oraz LinkedIn. Ponadto, w ramach działań promocyjnych, na specjalnie przygotowanej stronie internetowej zawoddoradca.pl, kandydaci znajdą szereg informacji na temat specyfiki pracy w branży ubezpieczeniowej, a także formularz aplikacyjny.

– Jednym z głównych założeń tego projektu było dotarcie do jak największej liczby osób, które chciałyby spróbować swoich sił jako doradca albo kontynuować obraną już wcześniej ścieżkę zawodową, ale tym razem w strukturach naszej firmy. Zależało nam, aby otrzymały one pełny dostęp do wiedzy i informacji na temat warunków naszej współpracy, a także, aby wyeksponować wartości, którymi kieruje się Nationale-Nederlanden. Mamy nadzieję, że dzięki podjętym działaniom, uda nam się podkreślić to, co mamy do zaoferowania – więcej inspiracji, więcej elastyczności czy więcej swobody. Chcemy, aby nasi klienci mogli liczyć na wsparcie specjalistów, którzy cenią pracę z drugim człowiekiem, troszczą się o jego zdrowie i bezpieczeństwo, a jednocześnie są spełnieni zawodowo, czerpiąc korzyści z oferowanych przez nas benefitów – podkreśla Maria Odrowąż-Petrykowska, Manager ds. Rekrutacji i Rozwoju w Nationale-Nederlanden.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Performante.

ŹRÓDŁONationale-Nederlanden