Nationale-Nederlanden znalazło się w gronie najbardziej etycznych firm w Polsce, realizujących najlepsze praktyki wobec swoich interesariuszy. Konkurs „Etyczna Firma” organizuje dziennik „Puls Biznesu” przy wsparciu merytorycznym firmy doradczej PwC.
Konkurs wyłania organizacje prowadzące działania na rzecz budowy i wzmacniania kultury organizacyjnej opartej na etyce i wartościach. – Jesteśmy dumni, że znaleźliśmy się w gronie firm, które przez kapitułę plebiscytu zostały uznane za uczciwe, rzetelne i przejrzyste. Naszym celem jest działalność na rzecz klientów, pracowników, partnerów oraz ogółu społeczeństwa. To jeden z kluczowych elementów strategii działania Nationale-Nederlanden w Polsce – mówi Marta Pokutycka-Mądrala, rzecznik prasowy Nationale-Nederlanden.
Tytuł Etycznej Firmy redakcja „Pulsu Biznesu” już po raz trzeci przyznała tym organizacjom, które właściwie wdrożyły standardy na wszystkich szczeblach – od zarządu, poprzez menedżerów, aż po szeregowych pracowników, a także tym dla których celem działalności, oprócz maksymalizacji zysku, jest budowanie właściwych relacji z interesariuszami. – Takie podejście do biznesu procentuje, gdyż przekłada się na budowanie pozytywnego wizerunku, przyciąganie i zatrzymywanie najbardziej utalentowanych pracowników, dla których jest ważne, czy firma funkcjonuje w sposób etyczny i odpowiedzialny – dodaje Marta Pokutycka-Mądrala.
Laureatami konkursu zostały organizacje, które osiągnęły maksymalną liczby punktów przyznawanych przez redakcję „PB” na podstawie zebranych danych. Nad poprawnością zestawienia czuwała firma PwC.