W obronie jakości – czyli fakty o ubezpieczeniach sprzętu elektronicznego

  • 0,09% – wskaźnik reklamacji ubezpieczeń sprzętu elektronicznego

  • ponad 420 tysięcy szkód i kilka milionów klientów objętych ochroną

Siedmiokrotnie w sprawozdaniu Rzecznika Finansowego ERGO Hestia uzyskała najniższy wskaźnik reklamacji spośród pięciu największych towarzystw ubezpieczeń w Polsce. Naszą pozycję w zakresie lidera jakości obsługi klienta potwierdza również opublikowany wczoraj raport na temat ubezpieczeń sprzętu elektronicznego. Przemawiają za tym twarde fakty. Na każde 10 tysięcy zlikwidowanych przez ERGO Hestię szkód wpłynęło zaledwie 9 reklamacji. Gdyby zestawić to z liczbą wystawionych przez nas polis znaleźlibyśmy się w strefie pięciu miejsc po przecinku. Analizując inne segmentu usług nie trafiliśmy nigdzie na tak wyśrubowany standard obsługi. Dla przykładu na koniec 2015 roku opublikowany przez Rzecznika Finansowego wskaźnik reklamacji dla banków był blisko dziesięciokrotnie wyższy i osiągnął poziom 0,78%.

W analizowanym przez Rzecznika okresie ochroną ubezpieczeniową objęliśmy kilka milionów klientów. W tym czasie likwidując ponad 420 tysięcy szkód z tytułu ubezpieczenia sprzętu AGD wypłaciliśmy ponad 200 milionów złotych finansując naprawy lub wymiany sprzętu na nowy. Każdą reklamację traktujemy serio. Każdą analizujemy indywidualnie. Jako pierwsze towarzystwo na rynku już blisko dwa lata temu powołaliśmy w ERGO Hestii Rzecznika Klienta, który patrzy na nasze procesy jego właśnie oczami. Dzięki temu wprowadziliśmy ponad 700 usprawnień we wszystkich procesach sprzedaży, likwidacji i obsługi polis.

Jako lider zaufania, co wielokrotnie potwierdzały raporty Rzecznika Finansowego, czujemy się zobowiązani stać na straży wysokich standardów i najlepszych praktyk. Dotyczy to wszystkich obszarów biznesu, w tym również jakości przekazywanych uczestnikom rynku informacji. Naszym orężem są twarde dane. Także te dotyczące ubezpieczeń sprzętu elektronicznego.Wskaźnik reklamacji na poziomie 0,09% jest unikatowym osiągnięciem nie tylko w ubezpieczeniach, ale w całym sektorze usług.

ŹRÓDŁOERGO Hestia