Mondial Assistance dokładnie rok temu uruchomił stronę internetową www.assistance.tv. To serwis informacyjny skierowany do ludzi branży ubezpieczeniowo-finansowej m.in. pracowników ubezpieczycieli i banków, agentów i brokerów ubezpieczeniowych. Czytelnicy serwisu znajdą w nim materiały wideo oraz teksty dotyczące rynku ubezpieczeń, nowych produktów, usług assistance, zmian prawnych i relacje z wydarzeń branżowych.
Czas na podsumowanie
– Liczba wejść na stronę przeszła nasze najśmielsze oczekiwania. Naszym priorytetem było stworzenie silnego i nowoczesnego serwisu, który sprosta oczekiwaniom branży. Poruszamy tematy, które mogą zainteresować profesjonalistów pracujących dla banków czy ubezpieczycieli. Dotykamy tematów, o których się aktualnie mówi w sektorze finansowym. Mocno postawiliśmy na content wideo, a ilość materiałów do obejrzenie, gdzie zawodowcy mówią do zawodowców jest jednym z wyróżników tego serwisu – mówi Piotr Ruszowski, dyrektor sprzedaży i marketingu w Mondial Assistance.
Serwis projektowany był tak, aby zapewnić użytkownikom intuicyjną nawigację, z wykorzystaniem najlepszych praktyk użyteczności serwisów internetowych, w tym pełną skalowalność do urządzeń mobilnych. Nie w każdej firmie dostęp do zasobów internetowych jest na tyle swobodny, aby można było korzystać z serwisów treściowych, nawet jeśli te dotyczą zagadnień profesjonalnych. Dobrze opracowana wersja mobilna strony, pozwala na wygodne konsumowanie treści także na telefonach komórkowych.
Co dalej?
– Stale rosnąca liczba osób odwiedzających portal oraz pozytywny odbiór materiałów, które na nim umieszczamy daje nam motywację do dalszej pracy. Nasza redakcja to sprawdzeni dziennikarze, którzy posiadają wieloletnie doświadczenie. Wkładają oni wiele starań aby utrzymać osiągniętą już pozycję i w sposób interesujący przekazywać poruszane tematy. W dalszym ciągu chcemy koncentrować się na przejrzystości publikowanych informacji oraz na tym, aby assisatnce.tv za pośrednictwem ekspertów, którzy się dla nas wypowiadają stał się portalem skupiającym wokół siebie całą branżę ubezpieczeniowo-finansową. Wyniki zachęcają nas do wzmożonego wysiłku. Podjęliśmy się wyjątkowego ale zarazem bardzo trudnego zadania. Po roku istnienia na rynku mogę śmiało powiedzieć, że nam się udało – dodaje Piotr Ruszowski.