Pierwszy Kongres Punktów Standard ERGO Hestii

ERGO HESTIA || Kongres Punktów Standard || fot. Dawid Linkowski

Blisko 250 pośredników ubezpieczeniowych z całej Polski spotkało się w tym tygodniu w Sopocie na I Kongresie Punktów Standard. Nasi partnerzy poznali nowe inicjatywy ERGO Hestii, plany rozwoju oraz przełomowe rozwiązania w dystrybucji ubezpieczeń. Kongres był jednocześnie wyjątkowym wydarzeniem, podczas którego nastąpiło symboliczne przekazanie obowiązków Justynie Wajs przez prezes Małgorzatę Makulską.

Małgorzata Makulska przez 27 lat tworzyła sieć agencyjną i jest uznawana za jedną z najsilniejszych osobowości na polskim rynku ubezpieczeniowym. Przez 25 lat była w Zarządzie Grupy ERGO Hestia.

Siła Wspólnoty bierze się z zaufania

– Chciałabym, abyście Państwo z tego, co razem zbudowaliśmy, wyodrębnili taką wartość, którą ja nazywam ‘zaufanie’. I tę wartość pielęgnowali, nosili w sercu i budowali dalej. (…) Musicie zaufać sobie, żeby się rozwijać. Ale przede wszystkim musicie zaufać ERGO Hestii – mówiła ze sceny Małgorzata Makulska podczas pierwszego Kongresu Punktów Standard ERGO Hestii.

ERGO Hestia wierzy w moc pośrednika i profesjonalne doradztwo. Wspólnie, przez 4 lata, nasi pośrednicy otworzyli 214 Punktów Standard, a 2019 rok zamkniemy z liczbą 230 punktów. ERGO Hestia dostarcza rozwiązania, które w jeszcze większym stopniu będą wspierały naszych agentów.

Przełomowa technologia 

Podczas Kongresu agenci poznali rozwiązania technologiczne, które zapewnią kompleksowe, pogłębione doradztwo oraz dzięki którym obsługa klientów będzie jeszcze szybsza. Nieocenioną rolę będzie miał m.in. Pricing 2.0 – narzędzie, które pozwoli jeszcze lepiej dostosowywać cenę do możliwości klientów.

Natomiast już w styczniu 2020 r. wdrażamy dedykowaną obsługę na czacie dla pośredników.

Ponadto agenci poznali zakres wdrożeń w najbliższym czasie:
•    Poprawa widoczności iOferty
•    Automatyczne zamykanie powiadomień
•    Modyfikacja danych w czasie rzeczywistym
•    Automatyzacja wysyłki  zadań do EH
•    Dostęp do wiedzy o produkcie i procesach w 5 sekund
•    Automatyzacja procesów
•    Skumulowany widok profili
•    Możliwość eksportu raportów
•    Zmiany dot. Zielonej Karty

Zapowiadane rozwiązania spotkały się z ogromnym entuzjazmem pośredników ubezpieczeniowych.

Podczas Kongresu agenci poznali też nową strukturę organizacyjną Pionu Sprzedaży oraz zapoznali się bliżej z naszym najnowszym produktem ubezpieczeniowym – ERGO 4. Magdalena Kąkolewska, dyrektor ds. Art Brandingu w ERGO Hestii, zaprezentowała natomiast serię fotografii kolekcjonerskiej uznanego fotografa Alka Małachowskiego, która pojawi się w każdym Punkcie Standard.

Już niebawem kolejne spotkania z naszymi partnerami w całej Polsce.

Exit mobile version