Allianz Polska odświeżyło ofertę ubezpieczeń komunikacyjnych. Właśnie wchodzą w życie zmiany przygotowywane w ciągu ostatnich tygodni. Nową ofertę ubezpieczeń promować będzie kampania reklamowa.
– Ostatnie lata upływały pod znakiem ostrej walki konkurencyjnej na rynku ubezpieczeń komunikacyjnych, na którym i my jesteśmy obecni. Jako Allianz mamy rozpoznawalną markę kojarzoną z wysoką jakością obsługi. Wprowadzając zmiany w ofercie ubezpieczeń komunikacyjnych, chcieliśmy z jednej strony zaoferować kierowcom atrakcyjne cenowo polisy dopasowane do ich profilu, a z drugiej dać naszym agentom narzędzie, dzięki którym będą mogli sprawnie i szybko oferować klientom ubezpieczenie pojazdu – mówi Magdalena Nawłoka, wiceprezes Allianz Polska odpowiedzialna za pion ubezpieczeń indywidualnych i korporacyjnych.
Wprowadzony w ostatnich tygodniach nowy system informatyczny umożliwił szybsze zmiany stawek oraz bardziej elastyczne ich dopasowanie do profilu kierowcy. Na szczególnie atrakcyjne stawki ubezpieczeń komunikacyjnych mogą liczyć klienci o bezszkodowym przebiegu ubezpieczenia. Kierowcy, którzy w ciągu ostatnich 4 lat nie odnotowali stłuczki, będą mogli otrzymać nawet 70% zniżki na polisę. Nowy system jest też wygodnym narzędziem dla agentów i zewnętrznych partnerów oferujących ubezpieczenia Allianz, dzięki któremu mogą sprawniej dokonać kalkulacji, proponując klientom konkurencyjną cenę.
Ważnym elementem wspierającym sprzedaż jest też szybki kalkulator, z pomocą którego klienci – podając zaledwie 3 podstawowe dane: datę produkcji pojazdu, jego numer rejestracyjny oraz datę urodzin właściciela – mogą wyliczyć indywidualną składkę za ubezpieczenie. Dzięki temu bez konieczności wypełniania długich formularzy, w ciągu zaledwie ok. 10 sekund każdy będzie mógł otrzymać informację o indywidualnej ofercie ubezpieczenia. Jest to możliwe m.in. dzięki bezpośredniemu połączeniu z bazą zawierająca dane o szkodach – systemautomatycznie wylicza składkę z uwzględnieniem faktycznie przysługujących klientowi zniżek.
Nowe rozwiązania wspierać będzie ogólnopolska kampania reklamowa ubezpieczeń komunikacyjnych oferowanych przez Allianz Polska, która startuje 15 czerwca pod hasłem: „1 rzecz, która jest ważna: mieć pewność”. W kampanii ubezpieczyciel podkreśla wysoką jakość likwidacji szkód i niezawodność pomocy w różnych sytuacjach oraz atrakcyjną cenę ubezpieczenia.
https://youtu.be/2e73h_d4zpE
źródło: Allianz