– Wyróżnienie kampanii „Praktyczna wiedza ma sens”, promującej Program Praktyk i Staży to dla nas ogromny zaszczyt i powód do dumy. Nagrodzone działania wpisywały się w realizowane w PZU działania employer brandingowe pod hasłem „Taka praca ma sens” Nowością natomiast było przeniesienie wszystkich działań wyłącznie do sfery on-line. Jak się okazało był to strzał w dziesiątkę. Internet jest miejscem, do którego w pierwszej kolejności kierują się osoby poszukujące pracy. Na co dodatkowo, w tym roku, miał wpływ COVID-19. W naszej kampanii postawiliśmy na autentyczność i otwartość, stąd na pierwszym planie naszych działań znaleźli się po raz kolejny pracownicy PZU. Chcemy także pokazać, że PZU to atrakcyjny i pewny pracodawca, z którym warto związać się na lata – mówi Anna Gaertig, kierownik Zespołu Rekrutacji i Marki Pracodawcy w PZU.
Ideą Employer Branding Excellence Awards jest nagrodzenie najlepszych projektów z kategorii employer branding, które mogą stać się wzorem i inspiracją dla innych. W tym roku do konkursu napłynęła rekordowa liczba prawie 190 zgłoszeń, które startowały w 8 kategoriach.
– Wyróżnienie, które otrzymaliśmy, jest potwierdzeniem, że nasze hasło „taka praca ma sens” nie jest pustym sloganem. Mamy bardzo zróżnicowaną grupę pracowników i właśnie to podkreśliliśmy w kampanii, pokazując ich różne punkty widzenia. Jednak mimo tych różnić wspólnym mianownikiem okazała się potrzeba i chęć dawania wsparcia i poczucia bezpieczeństwa. Sens, jaki daje praca w PZU to poczucie, że to, co robimy, jest zgodne z naszymi celami i wyznawanymi wartościami. Ponadto zwyczajnie, po ludzku, lubimy swoją pracę i daje nam ona dużo satysfakcji. Jeśli chcesz, aby twoja praca miała sens, dołącz do drużyny PZU – mówi Anna Wardecka, dyrektor Biura Zarządzania Kadrami w PZU.
Strona informacyjna kampanii „Taka praca ma sens” wraz z aktualnymi ofertami pracy w PZU znajduje się pod adresem: www.pzu.pl/takapracamasens.