Proaktywne działania PZU
Już w niedzielę, natychmiast po przejściu wichury, do miejscowości Kaniów na Śląsku przyjechali pracownicy PZU, którzy rozmawiali z poszkodowanymi rodzinami oraz zbierali informację o rozmiarach strat. Dziś na miejsce dotarli Mobilni Eksperci PZU, którzy pomagają naszym klientom zgłaszać i dokumentować szkody oraz udzielają wskazówek jak minimalizować zniszczenia.
– Chcemy jak najszybciej pomóc naszym klientom poszkodowanym w trakcie niedzielnych wichur na Śląsku. Nie czekamy na ich zgłoszenia – aktywnie ustalamy poszkodowanych dzwoniąc do ubezpieczonych w PZU gospodarstw domowych w regionie – mówi Grzegorz Goluch, prezes PZU Pomoc.
Usuwanie skutków trąby powietrznej
Osoby ubezpieczone w PZU, których domy zostały uszkodzone, powinny starać się minimalizować straty po żywiole i zapobiegać powiększaniu szkody. Nie ma przeszkód, aby po wykonaniu dokumentacji zdjęciowej np. telefonem komórkowym, nie czekając na wizytę rzeczoznawcy, przystąpić do sprzątania i zabezpieczania uszkodzonego mienia np. w miarę możliwości prowizorycznie zabezpieczając dach.
Dostępne kanały zgłaszania szkód:
- Zachęcamy naszych klientów do skorzystania z pomocy Mobilnych Ekspertów PZU;
- infolinia dla poszkodowanych nr 801 102 102;
- szkody można zgłaszać również przez Internet www.pzu.pl.