– Idea programu doskonale wpisuje się w działania, które w związku z zagrożeniem koronawirusem podejmujemy już od początku marca. Na sprzęt dla szpitali oraz środki ochrony dla personelu medycznego i innych służb walczących z epidemią przekazaliśmy już pomoc o wartości sięgającej 10 milionów złotych. Zależy nam, żeby bezpieczni byli ci, którzy dbają o nasze zdrowie i bezpieczeństwo. Sami również staramy się zapewniać to bezpieczeństwo naszym klientom. Rozszerzyliśmy liczbę usług, z których mogą korzystać na odległość i przekonujemy klientów, żeby unikali wychodzenia z domów. Zmniejszą w ten sposób ryzyko zarażenia się koronawirusem – mówi prezes PZU Życie Aleksandra Agatowska.
PZU od kilku tygodni zachęca w mediach do zdalnego korzystania ze swoich usług. Temu też służy rozpoczęta przed niespełna dwoma tygodniami kampania informacyjna w ogólnopolskich telewizjach, serwisach VOD i mediach społecznościowych. – Chcemy ją wzmocnić, angażując się we współpracę z programem „Bądźmy razem w domu”. Jego atutem jest udział znanych i lubianych osób: aktorów Teresy Lipowskiej i Tadeusza Chudeckiego oraz bohaterów innych popularnych programów „Sanatorium miłości” i „The Voice Senior”. Dzięki nim łatwiej będzie trafić do Polaków z przekonaniem, jak ważne jest, by w okresie epidemii pozostawali w domach – mówi Dyrektor Zarządzająca Marketingiem i Relacjami z Klientem Anna Janiczek z PZU.
Program „Bądźmy razem w domu”, adresowany do osób starszych, jest emitowany od wtorku w TVP1 o godzinie 15.35. Można go oglądać od poniedziałku do piątku. W programie telefonicznie biorą też udział sami widzowie. Mają możliwość dzielenia się swoimi doświadczeniami i zadawania pytań ekspertom.