PZU od lat wspiera młode talenty, dlatego ufunduje też nagrodę w postaci nagrania teledysku i singla uczestnikowi programu, który wygra w internetowym plebiscycie. PZU przekaże również 30 tysięcy złotych na rzecz fundacji promującej uzdolnione muzycznie dzieci.
– Kolejne edycje The Voice Kids pokazują, jak bardzo uzdolnione dzieci mamy w Polsce, jak wysoki jest poziom i jak wiele talentu ma młodzież. Zdaję sobie jednak sprawę z tego, że nie wszystkie dzieci mają możliwość i szansę uczestniczyć w programie The Voice Kids. PZU uruchomi specjalny program finansujący fundację pomagającą utalentowanym dzieciom, tak aby mogły się rozwijać i dalej pracować na swoją przyszłość – mówi Aleksandra Agatowska, członek zarządu PZU SA i PZU Życie SA.
Trzecia edycja talent show „The Voice Kids” ruszyła 1 stycznia. Każdy odcinek programu, emitowany w soboty o godzinie 20.05 w TVP2, gromadzi przed telewizorami średnio dwa miliony widzów. –Zależy nam, by jako PZU, wspierać młode talenty. W organizowanym przez PZU plebiscycie zwycięzcę wybiorą widzowie programu za pomocą głosowania na stronie internetowej programu. Serdecznie zapraszam do głosowania, każdy głos jest tutaj ważny – wyjaśnia Anna Janiczek, dyrektor zarządzający ds. marketingu i relacji z klientem.
Plebiscyt ruszy 25 stycznia, od godziny 22. Aby oddać głos na ulubionego dziecięcego wykonawcę, trzeba wejść na stronę internetową programu https://voicekids.tvp.pl/plebiscyt. Głosowanie potrwa do 20 lutego, do godziny 22. Nagrodą dla zwycięzcy plebiscytu jest nagranie singla i teledysku w wytwórni Universal Music Polska oraz możliwość wręczenia narody dla wybranej fundacji.
Dla uczestników programu firma PZU przygotowała komfortową strefę relaksu, w której będą mogli odpocząć i wyciszyć się bezpośrednio przed występem. Podczas finału widzowie będą mogli obejrzeć strefę PZU w nowej odsłonie.