PZU z kolejną nagroda za działania employer brandingowe

W konkursie Employer Branding Excellence Awards 2019 PZU otrzymał wyróżnienie za kampanię employer brandingową. Kampania prowadzona była na terenie całej Polski. Jest to kolejna nagroda dla PZU za działania employer brandingowe.

PZU zostało wyróżnione za zrealizowane działania employer brandingowe. Kampanię prowadzoną pod koniec ubiegłego roku przez największego polskiego ubezpieczyciela docenili członkowie jury konkursu Employer Branding Excellence Awards 2019.  PZU otrzymało wyróżnienie w kategorii kampanii rekrutacyjnych off-line 2019.

Celem kampanii było budowanie wizerunku PZU jako nowoczesnego i pożądanego pracodawcy oraz edukowanie potencjalnych pracowników o możliwościach kariery w różnych obszarach biznesu i specjalizacjach jak IT, księgowość, contact centre, marketing oraz HR. Grupą docelową działań byli aktywni studenci największych uczelni w Polsce oraz absolwenci do dwóch lat po zakończeniu studiów.

W ramach kampanii na 19 uczelniach w 13 miastach w Polsce odbyły się Dni Grupy PZU. Był to cykl jednodniowych wydarzeń promocyjno-informacyjnych z warsztatami biznesowymi prowadzonymi przez Kampus Ekspertów PZU.  Dodatkowo w ramach spotkań odbywały się konkursy z nagrodami. W Dniach Grupy PZU wzięło udział łącznie ponad 300 studentów.

Dodatkowo kampania zakładała organizację Dni Otwartego Biznesu. Były to warsztaty, które obejmowała takie dziedziny jak: analizy w CRM-ie, e-commerce, IT, marketing, skuteczna komunikacja – prosty język, strategia i innowacje oraz zarządzanie projektami i procesami. Do udziału w Dniach Otwartego Biznesu zgłosiło się blisko 1400 osób. Ostatecznie do PZU Tower zaproszonych zostało ponad 160.

Oprócz spotkań w ramach kampanii przeprowadzone zostały działania promocyjne offline. Na nośnikach typu citylight pojawiły się plakaty nawiązujące do hasła „Jedna praca – dwa wymiary”, a na uczelniach w całej Polsce postery informujące o zbliżających się wydarzeniach organizowanych przez PZU. Dodatkowo akcja została uzupełniona o działania reklamowe w prasie studenckiej. Całość została przygotowana we współpracy z Biurem Marketingu PZU.

Efektem przeprowadzonych działań był znaczny wzrost otrzymywanych CV na jedną ofertę pracy oraz większa liczba odwiedzających zakładkę Kariera na stronie internetowej PZU. Wpłynęło więcej zgłoszeń od studentów zainteresowanych udziałem w Dniach Otwartego Biznesu, a aż 95 proc. uczestników tego wydarzenia poleciłoby udział w nim swoim znajomych. Kampania przyniosła efekt również z mediach społecznościowych. Profil PZU na LinkedIn w czasie trwania kampanii zanotował dwukrotnie wyższy przyrost organiczny obserwujących w porównaniu do analogicznego okresu.

Jest to kolejna nagroda dla PZU za działania employer brandingowe. PZU otrzymał już wyróżnienia w dwóch kategoriach w konkursie EB Kreator 2018. Wtedy PZU zostało nagrodzone za działania w social media oraz kampanię employer brandingową.

Obecnie w PZU pracuje blisko 12 000 osób, które mogą rozwijać się w zróżnicowanych obszarach biznesowych i kierunkach. PZU szuka profesjonalistów, absolwentów uczelni wyższych oraz studentów ostatnich lat studiów. Mogą oni dołączyć między innymi  do zespołów IT, finansów, marketingu czy obsługi klienta i uczestniczyć w realizacji projektów o dużej skali, związanych nie tylko z branżą ubezpieczeniową. Osoby zainteresowane zatrudnieniem w PZU powinny śledzić strony pzu.pl/kariera oraz profile Grupy PZU Kariera na FacebookuInstagramie i LinkedIn, gdzie na bieżąco przekazywane są wszystkie informacje.

Exit mobile version