PZU – Życie w Twoich rękach

10 stycznia ruszyła kampania wizerunkowa „PZU  – Życie w Twoich rękach”. Jej celem jest budowa wizerunku nowego PZU, które działa we wszystkich najważniejszych dla życia Polaków obszarach i towarzyszy im na wszystkich jego etapach. W nowej kampanii pokazujemy linię życia i uczucia, które towarzyszą ponad 18 milionom naszych klientów ubezpieczeniowych od narodzin aż po emeryturę. Podkreślamy, że jesteśmy odpowiedzialnym partnerem i pomagamy naszym klientom wziąć życie we własne ręce.

Ta kampania jest szczególna. Otwieramy nią nowy etap w komunikacji marki PZU, przechodząc od wizerunku marki oferującej głównie ubezpieczenia komunikacyjne, do wizerunku partnera na którym można polegać w ochronie majątku, życia, zdrowia i bezpiecznej przyszłości finansowej. W kampanii podkreślamy też solidarność i lokalne zaangażowanie społeczne – powiedziała Magdalena Kicińska, dyrektor Biura Marketingu PZU.

Pod hasłem „To jest życie” są emocje, towarzyszące chwilom, o których na co dzień zapominamy, bo są dla nas bardzo naturalne, ale które z perspektywy czasu będą dla nas najważniejsze. Dlatego reklama wzbudza wzruszenie niezależnie od wieku odbiorcy. W obrazie zastosowaliśmy symbolikę drzewa życia i specjalny panoramiczny format ujęć podkreślający linię życia. – dodaje Magdalena Kicińska, dyrektor Biura Marketingu PZU.

Kampania potrwa od 10 stycznia do 28 lutego br. Wykorzystywane media to TV (2 spoty 30” i 45”), prasa, internet (formaty displayowe, video, mailingi) oraz  kino (kampania spotowa 60”).

Za kreację kampanii odpowiada VML Poland. Domem produkcyjnym jest OTO Film, reżyserem spotu Arni Asgeirsson. Media zakupił Universal Mccann.

Exit mobile version