Trzecie urodziny serwisu Assistance.tv

Mondial Assistance już trzy lata temu uruchomił finansowo-ubezpieczeniową stronę internetową www.assistance.tv. Skierowana jest do ludzi z branży finansowo-ubezpieczeniowej, czyli pracowników banków, ubezpieczycieli, brokerów ubezpieczeniowych oraz agentów, którzy znajdą w niej m.in. materiały wideo oraz teksty o rynku ubezpieczeń, usługach assistance, produktach oraz relacje z wielu wydarzeń branżowych.

Przy budowie strony skupiliśmy się przede wszystkim na tym, aby kontent był jak najbardziej czytelny i atrakcyjny. Układ graficzny sprawia, że witryna jest bardzo przejrzysta. Liczba wejść na assistance.tv przechodzi nasze oczekiwania, a duży nacisk na format wideo okazał się dobrą decyzją. Interfejs pozwala na proste poruszanie się po stronie na z urządzeniach stacjonarnych i zwłaszcza mobilnych, bo tak dziś konsumujemy większość treści publikowanych w sieci.. Z miesiąca na miesiąc rośnie ilość naszych użytkowników – mówi Piotr Ruszowski, dyrektor sprzedaży i marketingu w Mondial Assistance.

Charakterystyka użytkownika

Z analiz, jakie prowadzimy wynika, że równie często do assistance.tv zaglądają kobiety, jak
i mężczyźni. Tak jak się spodziewaliśmy, najczęściej odwiedzają nas osoby relatywnie młode, otwarte na tego rodzaju media. Co drugi użytkownik ma mniej niż 44 lata.

Osoby zainteresowane tematyką, którą poruszamy, to w większości osoby młode. Ponad
36 proc. jest w wieku 25-34 lat, prawie 23 proc. ma 35-44 lat. Pozytywny odbiór materiałów, które skierowane są m.in. do pracowników banków czy ubezpieczycieli, daje nam motywację do dalszej pracy
i pokazuje, że ludzie sektora finansowego chętnie konsumują treści z nowych mediów tematycznych, gdzie materiały mają mocno merytoryczny charakter i dają pogłębioną analizę tego, na czym się skupiamy w życiu zawodowym – dodaje Piotr Ruszowski.

Plany na przyszłość

Tworząc stronę assistance.tv podjęliśmy się bardzo trudnego zadania, ale wiemy, że było warto. W kolejnym roku, wspólnie z całą redakcją, w której pracują sprawdzeni dziennikarze, operatorzy i graficy, z wieloletnim doświadczeniem, będziemy wkładać jeszcze więcej starań, aby rozwijać się i utrzymać osiągniętą już pozycję. Zależy nam, aby w sposób interesujący, niestandardowy, a zarazem dostępny, przekazywać poruszane przez nas tematy. Niezmiernie cieszy nas fakt, że skupiliśmy wokół siebie branżę ubezpieczeniowo-finansową i za pośrednictwem ekspertów przejrzyście przekazujemy informacje dotyczące naszej branży – mówi Piotr Ruszowski.

Exit mobile version