Warta wdrożyła możliwość zdalnego wystawiania polis przez agentów. To kolejne rozwiązania podnoszące bezpieczeństwo klientów chcących kupić lub skorzystać z ubezpieczenia Warty.
W związku z rozwijającym się zagrożeniem dotyczącym koronawirusa, Warta daje możliwość zakupu ubezpieczenia u agenta bez potrzeby wychodzenia z domu. Obecnie pośrednicy Warty mogą oferować klientom produkty majątkowe i życiowe wykorzystując rozwiązania do sprzedaży zdalnej. Dotyczy to zarówno produktów marki Warta jak i HDI. Sam proces sprzedaży został maksymalnie uproszczony, aby umożliwić płynniejszy i szybszy zakup polis za pomocą rozwiązań zdalnych.
– Bezpieczeństwo naszych klientów, agentów i pracowników jest dla nas niezwykle ważne. Od samego początku rozwijania się problemu epidemiologicznego zachęcamy naszych klientów do zdalnego kontaktu z naszymi pośrednikami wykorzystując do tego celu internet i telefon. Teraz zakup polis majątkowych i życiowych Warty może się odbyć bez bezpośredniego kontaktu, dzięki czemu również w tak trudnym okresie możemy bezpiecznie zapewnić sobie ochronę ubezpieczeniową. Z drugiej strony nasi klienci nie tracą profesjonalnego doradztwa, jakie na co dzień otrzymywali od naszych agentów, tak aby ubezpieczenie w pełni odpowiadało wskazanym potrzebom – podkreśla Jarosław Piątkowski, wiceprezes Warty odpowiedzialny za sprzedaż i dodaje: „W ten projekt zaangażowaliśmy bardzo szeroką grupę naszych pracowników, odpowiedzialnych między innymi za sprzedaż, produkty i systemy informatyczne. Ich zaangażowanie przełożyło się na bardzo szybkie udostępnienie nowych rozwiązań klientom i agentom. Niezwykłą pracę wykonali także nasi Regionalni Menadżerowie Sprzedaży, którzy za pomocą zdalnych rozwiązań pomogli agentom sprawnie przestawić się na , pracę w obecnych realiach sprzedaży ubezpieczeń.
Obecnie Warta zachęca do kupowania ubezpieczeń poprzez kontakt zdalny z agentem. Klient może znaleźć numer telefonu czy adres e-mail do pośredników Warty na stronie www firmy lub za pomocą wyszukiwarki agentów na jej profilu w aplikacji Facebook Messenger. Składkę za ochronę ubezpieczeniową można opłacić za pomocą płatności elektronicznych. Szczegółowe informacje o sprzedaży zdalnej można znaleźć u agenta Warty oraz na stronie www firmy.
Likwidacja szkód i obsługa klienta
Pomimo wyjątkowej sytuacji związanej z rozprzestrzenianiem się koronawirusa, nasi specjaliści pracują, a wszystkie systemy Warty działają bez zarzutów. Tak samo jest w przypadku rozwiązań związanych z likwidacją szkód i obsługą klienta Warty. Wszystkie sprawy na styku Warta – Klient związane ze szkodą lub jej obsługą realizowane są zdalnie, za pomocą strony www, profilu firmy w aplikacji Facebook Messenger lub infolinii. Klienci, którzy zgłosili szkodę majątkową (np. samochodu lub w mieszkaniu) mogą śledzić status zgłoszonej szkody za pomocą aplikacji Warta Mobile, która zapewnia również bezpośredni kontakt z opiekunem szkody zajmującym się daną sprawą.