#UbezpieczamZdalnie. ERGO Hestia namawia agentów do pracy z domu. Agenci odpowiadają

2222ERGO Hestia od momentu, gdy w Europie pojawił się koronawirus, radzi agentom, co robić, by zminimalizować ryzyko zakażenia. Pośrednicy od początku otrzymywali informacje z zasadami profilaktyki oraz wskazówkami, jak obsługiwać klientów, by w jak najmniejszym stopniu narażać się na bezpośredni kontakt. ERGO Hestia rozpoczęła również akcję #UbezpieczamZdalnie, w ramach której zachęca agentów do publikowania zdjęć zrobionych podczas pracy w domu. Autorzy najciekawszych fotografii otrzymają nagrody.

Agenci poprzez prowadzenie punktów sprzedaży są szczególnie narażeni na kontakt z innym człowiekiem. Gdy koronawirus wydawał się być jeszcze daleko od Polski, ERGO Hestia zaproponowała im przeprowadzanie ankiet z klientami, które pozwalały ograniczyć spotkania z nieznajomym.

Praca zdalna i z uśmiechem

Teraz, gdy kolejne informacje o zachorowaniach w Polsce docierają do nas każdego dnia, ERGO Hestia namawia agentów, by pracowali z domu. Firma oferuje narzędzia online, dzięki którym każde istotne zadanie można wykonać przez komputer lub telefon. W ten sposób dba o bezpieczeństwo agentów.

Sopocki ubezpieczyciel wręcz nagradza agentów za pracę z domu. W tym celu ERGO Hestia zorganizowała zabawę na Facebooku. Agenci i pracownicy ubezpieczyciela mogą wrzucać zdjęcia z pracy zdalnej z hasztagiem #UbezpieczamZdalnie. Autorzy najbardziej oryginalnych fotografii otrzymają od ERGO Hestii nagrody. Pośrednicy natychmiast zaczęli publikować zdjęcia z domowej pracy, a na nich nie brakuje dzieci, zwierząt i… uśmiechów. W ten sposób udowadniają, że można skutecznie pracować zdalnie, a wszystko to ze świetnym humorem! Dodatkowo ERGO Hestia udostępnia specjalne nakładki na Facebooku, dzięki czemu każdy może promować tę akcję i przyczynić się do zmniejszania ryzyka rozprzestrzeniania się wirusa.

Niezbędne narzędzia dla agentów

ERGO Hestia bez przerwy podkreśla, jak ważne jest pozostanie w domu. Dlatego już jakiś czas temu ogłosiła, że wszystkie jej przedstawicielstwa są zamknięte. Przynajmniej fizycznie, bo w ERGO Hestii można ubezpieczyć się mailowo lub telefonicznie. Wystarczy skontaktować się z agentem.

Zachęcanie do pracy zdalnej musiało być poprzedzone zapewnieniem odpowiednich narzędzi i rozwiązań, które pozwolą komfortowo współpracować agentom z klientami. Dlatego ERGO Hestia w ramach kampanii „W trosce o wspólne bezpieczeństwo” uprościła wiele procedur i na nowo poinstruowała agentów o zasadach działania systemów. Wśród tych rozwiązań są – między innymi – iHestia Lite, która daje możliwość sprzedaży ubezpieczeń z poziomu smartfona czy iMonitor, za pomocą którego można nadzorować wysokość sprzedaży. Dodatkowo w Centrum Informacji pośrednicy mogą liczyć na niemal codzienne aktualizacje, dzięki którym na bieżąco otrzymują kolejne wskazówki. Niezwykle istotną pomocą pozostaje system Agent, który jest swoistym centrum zarządzania polisami czy raportami.