Fundacja Rak’n’Roll w partnerstwie z La Roche-Posay i Nationale-Nederlanden kolejny raz zachęca do badań profilaktycznych. Tym razem zwraca uwagę na dodatkowy wymiar potwierdzania zdrowia – poczucie ulgi i rozładowania napięcia związanego z odkładaniem troski o siebie oraz niepewnością dotyczącą stanu zdrowia.
Żyjemy w czasach ciągłego napięcia – dbanie o zdrowie nie powinno go potęgować
Wyniki badań opinii i wiele lat naszych doświadczeń w prowadzeniu komunikacji profilaktycznej pokazują, że jako społeczeństwo nie chcemy być profilaktycznie straszeni rakiem. Zwrócenie uwagi na potwierdzenie zdrowia – korzyść ze zrobienia badania, zmienia perspektywę, jest dla odbiorców tego rodzaju komunikacji, a więc osób z założenia zdrowych, bardziej atrakcyjne i motywujące do działania – mówi Jacek Maciejewski z Fundacji Rak’n’Roll.
Zaangażowanie we współpracę z Fundacją Rak’n’Roll to dla nas coś więcej niż partnerstwo – to wyraz naszej troski o zdrowie i dobrostan ludzi. Dlatego kolejny raz wspieramy kampanię „Dzień na U”, która zachęca do badań profilaktycznych i regularnego potwierdzania swojego zdrowia. Chcemy przypominać Polkom i Polakom, że najkorzystniejszą formą dbania o zdrowie jest właśnie zapobieganie pojawianiu się lub rozwojowi niepożądanych zjawisk. W tym celu należy jednak wykonać ten jeden krok, np. wziąć „Dzień na U” – mówi Marta Pokutycka-Mądrala, Dyrektorka Komunikacji Korporacyjnej i Rzeczniczka Prasowa Nationale-Nederlanden.
Kogo i co zobaczymy w tegorocznej kampanii?
Jako La Roche-Posay z ogromną radością kontynuujemy współpracę z Fundacją Rak’n’Roll, wspierając nową kampanię społeczną. Jako marka globalnie od lat jesteśmy zaangażowani w promowanie profilaktyki i zdrowia skóry, a wspólna kampania to kolejny krok w realizacji naszej misji. Pragniemy, aby każdy Polak mógł doświadczyć bezcennej ulgi i spokoju po badaniach profilaktycznych – tego właśnie symbolicznego „Uuuu”, które jest esencją tej kampanii. Ta wyjątkowa inicjatywa z angażującą narracją oraz udziałem znanych artystów i influencerów, udowadnia, że regularne potwierdzanie zdrowia to świadomy i niezbędny element lifestylu, który pozwala z energią i spokojem czerpać z pełni każdego dnia – Natalia Walencik-Metelska, Senior Brand Manager La Roche-Posay.



















