Wyniki Avivy po I półroczu 2015 r. : 30% wzrost nowej sprzedaży i ponad 1 mld zł składki w ubezpieczeniach na życie

“Największym osiągnięciem pierwszego półrocza jest wzrost wartości nowego biznesu w ubezpieczeniach na życie o 30% i przekroczenie pułapu 1 mld zł składki brutto w tym okresie. Lokomotywą sprzedaży jest flagowe ubezpieczenie Nowa Perspektywa, które zapewnia szeroki zakres i wysokie sumy ubezpieczenia – nie tylko na życie, ale również w razie problemów zdrowotnych i wypadków. Wysokie sumy ubezpieczeń to wysokie wypłaty świadczeń, które pomagają zniewelować uszczerbki w domowych finansach. Dużym wsparciem dla sprzedaży i marki była pierwsza kampania reklamowa z udziałem Małgorzaty Kożuchowskiej. Od lipca, jako pierwszy ubezpieczyciel na życie, wprowadziliśmy dodatkowe korzyści dla posiadaczy Karty Dużej Rodziny. Kolejne nowości produktowe przedstawimy we wrześniu.

Naszą specjalnością są też ubezpieczenia grupowe dla małych i średnich firm. Ulepszone ubezpieczenie Zespół sprzedaje się kilka razy lepiej niż w ubiegłym roku.

W bancassurance stawiamy na sprzedaż ubezpieczeń nie powiązanych bezpośrednio z produktami bankowymi, np. terminowych ubezpieczeń na życie i polis mieszkaniowych. Naszym strategicznym partnerem jest od wielu lat BZ WBK, z którym mamy pionierskie na polskim rynku towarzystwa ubezpieczeniowe oferujące produkty klientom banku, zarówno w placówkach, jak i online. Współpracujemy też z innymi bankami i zależy nam na dalszym rozwoju bancassurance.

Rozwijamy nasz potencjał dystrybucyjny, gdyż chcemy być dostępni dla klientów we wszystkich liczących się kanałach. Stawiamy na dalszy wzrost efektywności własnej sieci liczącej ponad 2 tysiące agentów ubezpieczeniowych. W ramach pilotażu uruchomiliśmy dwie pierwsze placówki franczyzowe Aviva dla Rodziny, a we Wrocławiu powstał oddział nowego typu, który nazywamy Generation Next, gdzie szkolimy i wdrażamy do pracy doradców ubezpieczeniowych z młodego pokolenia. Coraz więcej produktów sprzedajemy przez telefon i internet. Wprowadzamy też kolejne narzędzia online w sprzedaży i obsłudze klienta – przykłady to elektroniczny wniosek o zawarcie ubezpieczenia Nowa Perspektywa czy nowe funkcjonalności naszego iKonta.

Niedawno sfinalizowaliśmy inwestycję w Expandera, co spotkało się z dużym zainteresowaniem. Expander utrzyma charakter niezależnego doradcy i swoją markę. Obecnie pracujemy nad integracją Expandera z Centrum Finansów Aviva. Liczymy, że Expander umocni swoją pozycję na rynku doradztwa, oferując klientom szeroki zekres produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych.

W segmencie ubezpieczeń majątkowych utrzymujemy rentowność mimo ostrej konkurencji cenowej, szczególnie na rynku ubezpieczeń komunikacyjnych i korporacyjnych.

Od lipca dołączyliśmy do grona ubezpieczycieli, oferujących klientom bezpośrednią likwidacją szkód z OC komunikacyjnego. To kolejny element poprawiający doświadczenie klienta – obok naszych autorskich rozwiązań takich jak dedykowany likwidator dla danej szkody, bezpłatna szkoła bezpiecznej jazdy po stłuczce, czy też gwarancja wypłaty większości odszkodowań z polis mieszkaniowych w ciągu 10 dni. Uważamy, że to właśnie od doświadczeń klientów zależy ich lojalność i gotowość do zakupu kolejnych produktów lub polecenia naszej firmy znajomym.”

Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie SA

2 aviva tabela.png 

Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń Ogólnych SA

źródło: Aviva

Exit mobile version