Z Tobą od A do Z – Allianz Polska rusza z kampanią wizerunkową

11 marca rusza multiproduktowa kampania 360° Allianz Polska. Kampania wizerunkowa ma przede wszystkim na celu zwiększenie rozpoznawalności marki oraz wzrost zainteresowania ofertą produktową.  Hasło kampanii brzmi „Z Tobą od A do Z” i ma przedstawiać Allianz jako firmę, na którą można liczyć w każdej sytuacji życiowej.

Kampania będzie miała charakter 360°, a co za tym idzie będzie wykorzystywała zarówno działania w tradycyjnych mediach, internecie jak i działania niestandardowe. W ramach kampanii przez najbliższe 6 tygodni w stacjach ogólnopolskich i tematycznych emitowane będą dwa spoty telewizyjne. Prowadzone będą również akcje ambientowe, natomiast w serwisach internetowych zobaczyć będzie można wideobanery.

Allianz nawiązał również współpracę ze środkowoeuropejską centralą  Facebooka, dzięki czemu jeszcze efektywniej wykorzysta ten nowoczesny kanał dotarcia do klientów korzystających z mediów społecznościowych.

W najbliższych tygodniach będzie można usłyszeć reklamy Allianz także w Radiu Zet. Będą one nawiązywać do kampanii i zorganizowanego wspólnie ze stacją radiową konkursu filmowego pod hasłem „Bezpieczni od A do Zet”. Konkurs ten był m.in. promowany podczas ferii zimowych w ramach akcji „Start do nart”, prowadzonej przez Radio Zet w kilku ośrodkach narciarskich w Polsce.

Przy okazji wiosennej kampanii wizerunkowej Allianz powstały również nowe materiały reklamowe dedykowane obszarom produktowym, o których mowa w reklamie. Zakres i przedmiot ubezpieczenia będą wizualizowane czytelną formą obrazkową. W ten sposób powstały materiały drukowane zatytułowane „Twój samochód”, „Twój dom”, „Twoje życie”, „Twoje podróże” i „Twoja firma”, które mogą być używane osobno, a równocześnie po włożeniu w folder z mapą potrzeb klienta tworzą z nim spójną całość, doskonale obrazując hasło „Z Tobą od A do Z”. Materiały pojawią się w oddziałach i agencjach tuż po rozpoczęciu kampanii.

–  Zależy nam przede wszystkim na tym, aby przypomnieć o Allianz i zbudować w świadomości odbiorców poczucie, że w Allianz mogą ubezpieczyć wszystko. Wszystko, co dla nich ważne. Stylistyka kampanii powinna sprawić, że odbiorcy, czyli osoby pomiędzy 20. a 55. rokiem życia, będą postrzegać Allianz jako firmę, która nie buduje dystansu, a firmę „dla nich”. – mówi Michał Podogrodzki, dyrektor marketingu w Allianz Polska.

Za kreację kampanii, produkcję spotu, strony www oraz formatów reklam internetowych odpowiada agencja Ogilvy & Mather, która współpracuje z Allianz na poziomie globalnym i lokalnym od 2015 roku.   Firma współtworzyła strategię kampanii i uczestniczyła w poprzedzających ją badaniach. Zakupem mediów tradycyjnych zajął się dom mediowy Mediacom Warszawa, a za zakup mediów internetowych odpowiedzialna była agencja Sales&More, specjalizująca się w marketingu internetowym 360°.

źródło: Allianz Polska