„Zostań w domu” – Nationale-Nederlanden zapewnia w pełni zdalną obsługę klienta

W trosce o zdrowie naszych klientów, partnerów biznesowych oraz pracowników prowadzimy kompleksowe działania, które mają zapewnić bezpieczeństwo i ciągłość naszych usług. 

Zdalna obsługa klienta

Zgodnie z zaleceniami władz związanych z zapobieganiem rozprzestrzenienia się koronawirusa podjęliśmy decyzję o udostępnieniu zdalnej obsługi klienta. Ze względów bezpieczeństwa część naszych placówek została zamknięta, by ograniczyć liczbę pracowników oraz klientów w otwartych oddziałach. Robimy wszystko, aby mimo obecnej sytuacji, problemy i potrzeby klientów nie pozostawały bez odpowiedzi. Dlatego udostępniamy szereg narzędzi online do zarządzania polisą. Wszelkie porady i konsultacje odbywają się online lub przez infolinię. Na bieżąco udzielamy informacji także poprzez bezpośrednie newslettery oraz na naszej stronie internetowej – www.nn.pl/zostan-w-domu.
Chcemy jak najlepiej chronić zdrowie naszych klientów. W ramach usługi assistance mogą oni skorzystać z uproszczonego procesu prediagnostyki w kierunku wystąpienia ryzyka zakażenia wirusem. Możliwe są także tele-konsultacji lekarskie.
W tym trudnym czasie nie zapominamy również o klientach biznesowych. Z myślą o przedsiębiorstwach przygotowujących się do wdrożenia Pracowniczych Planów Kapitałowych przygotowaliśmy kompleksową ofertę wsparcia online. Spotkania z przedstawicielami Nationale-Nederlanden PTE będą odbywały się wyłącznie w formie zdalnej, a oferta zostanie przedstawiona podczas wideokonferencji lub telefonicznie. Zgodnie z wymogiem ustawy o PPK, zawarcie umowy o zarządzanie i prowadzenie programu będzie możliwe w formie elektronicznej.

Efektywna praca z domu

Z troską podchodzimy również do zdrowia i bezpieczeństwa naszych pracowników. Tak gdzie to możliwe wprowadziliśmy pracę zdalną. Korzystamy z narzędzi, które umożliwiają zarówno sprzedaż produktów online, jak i skuteczną komunikację zespołów. Wspieramy pracowników w organizacji pracy zdalnej poprzez webinaria, podcasty oraz forum, na którym dzielimy się praktycznymi wskazówkami.
Dla dzieci naszych pracowników, które z powodu epidemii pozostają w domach, przygotowaliśmy bezpłatne zajęcia online z udziałem animatorów.
ŹRÓDŁONationale-Nederlanden,