Bank Pocztowy podnosi jakość obsługi Klienta, usprawnia komunikację, upraszcza ofertę

Bank Pocztowy jest polskim bankiem detalicznym. Jego misją jest zapewnianie Klientom prostych, bezpiecznych usług finansowych w dobrej cenie. Dzięki strategicznemu partnerstwu z Pocztą Polską S.A., daje swoim Klientom dostęp do usług finansowych za pośrednictwem jednej z najszerszych sieci placówek w Polsce liczącej około 4,6 tys. placówek pocztowych, w tym blisko 800 dedykowanych wyłącznie do sprzedaży produktów finansowych placówek bankowych, Mikrooddziałów oraz Pocztowych Stref Finansowych. Specjalizuje się w najprostszych produktach bankowych oferowanych w polskich złotych dla Klientów detalicznych (w tym osób fizycznych prowadzących własną działalność gospodarczą), a także Klientów instytucjonalnych. Prowadzimy również działalność w segmencie rozliczeniowym i skarbowym. W 2015 r. Bank kontynuował silny rozwój w obszarze kanałów zdalnych kontaktu z Klientami.

Sukces Contact Centre

Wytężona praca zespołu Departamentu Contact Centre Banku Pocztowego przyniosła oczekiwane efekty w postaci znacznego podniesienie jakości kontaktu klienta z Bankiem  Pocztowym. Przełożyło się to na awans Banku aż o 15 pozycji w ciągu zaledwie 12 miesięcy w cyklicznym rankingu, prezentującym ten obszar obsługi Klienta. Było to możliwe dzięki wprowadzeniu kluczowych zmian, w tym: poprawy jakości połączenia na infolinii, skrócenia czasu komunikatów w IVR, skrócenia czasu oczekiwania na    połączenie, poprawie jakości rozmów telefonicznych, zmianie w formularzach e-mailowych, zmianie w formularzach kontaktowych na stronach internetowych,  zmianie na stronie www dotyczące wyeksponowania form kontaktów możliwych w Banku Pocztowym.

Nasi Klienci cenią sobie bardzo kontakt telefoniczny z Bankiem. Dużo osób preferuje składanie dyspozycji właśnie w ten sposób, dlatego tak duży nacisk kładziemy na rozwój Contact Centre. Bardzo cieszy nas zatem tak pozytywny odbiór naszej pracy – mówi Beata Lewenhaupt, Dyrektor Departamentu Contact Centre Banku Pocztowego.

Prosta oferta

Prosta oferta i prosta komunikacja - to wyróżniki Banku PocztowegoBank Pocztowy od 1 kwietnia br. uprościł swoją ofertę produktową. Wprowadził jeden rachunek o nazwie Pocztowe Konto ZawszeDarmowe – ofertę pierwszego w Polsce konta, które daje posiadaczom bezterminową i bezwarunkową gwarancję braku opłat za jego prowadzenie.

Ponadto wprowadził w miejsce dwóch – jedno konto oszczędnościowe – Pocztowe Konto Oszczędnościowe i  trzy nowe lokaty progresywne o różnych  terminach: MINI,               MIDI oraz MAXI. Oprocentowanie nowych depozytów przygotowane zostało w ten sposób, aby           zachęcało do długoterminowego oszczędzania – im dłuższy termin lokaty, tym wyższe oprocentowanie.  Bank uzupełnił też ofertę kredytową o rozwiązanie dla Klientów, którzy chcą szybko pożyczyć pieniądze na prostych zasadach –Pożyczkę na Poczcie.

Nowy, przejrzysty serwis www Banku

Bank Nowa strona (www.pocztowy.pl)Pocztowy oddał we wrześniu do dyspozycji Klientów serwis informacyjny Banku www.pocztowy.pl w nowej odsłonie. Nowy serwis  w technologii RWD jest w pełni dostępny dla Klientów na każdym typie urządzeń: smartfonie, tablecie, laptopie i komputerze stacjonarnym. Nawigacja strony została maksymalnie uproszczona. Zastosowane w serwisie przydatne rozwiązania to także wyszukiwarka, czy  Spis treści. Klienci Banku Pocztowego otrzymali także do dyspozycji wyszukiwarkę placówek i bankomatów.

…e

eeee

Podstawy inwestowania – czyli poradnikowy serwis www Banku

PodPortal edukacyjny (www.gieldowy.pocztowy.pl) adresem www.gieldowy.pocztowy.pl Bank Pocztowy wspólnie z Pocztą Polską udostępnił we wrześniu portal poświęcony giełdzie oraz podstawom inwestowania. Prowadzone m.in. w ten sposób działania edukacyjne realizowane są pod patronatem programu Akcjonariat Obywatelski.

 

Przyjazny Raport online

Nagroda za 2 miejsce w kategorii Banki i instytucje finansowe The Best Annual Report 2014Już po raz drugi Bank przygotował Raport online (www.raportroczny.pocztowy.pl), czyli wygodne rozwiązanie, pozwalające interesariuszom na zapoznanie się z wynikami i kluczowymi wydarzeniami, jakie Bank zrealizował w minionym roku. Stworzenie atrakcyjnego i funkcjonalnego serwisu dorównującego najlepszym praktykom spółek giełdowych przyczyniło się także do tego, że Bank drugi rok z rzędu został nagrodzony w prestiżowym konkursie The Best Annual Report.

www.raportroczny.pocztowy.pl