Bank Pocztowy jest polskim bankiem detalicznym. Jego misją jest zapewnianie Klientom prostych, bezpiecznych usług finansowych w dobrej cenie. Dzięki strategicznemu partnerstwu z Pocztą Polską S.A., daje swoim Klientom dostęp do usług finansowych za pośrednictwem jednej z najszerszych sieci placówek w Polsce liczącej około 4,6 tys. placówek pocztowych, w tym blisko 800 dedykowanych wyłącznie do sprzedaży produktów finansowych placówek bankowych, Mikrooddziałów oraz Pocztowych Stref Finansowych. Specjalizuje się w najprostszych produktach bankowych oferowanych w polskich złotych dla Klientów detalicznych (w tym osób fizycznych prowadzących własną działalność gospodarczą), a także Klientów instytucjonalnych. Prowadzimy również działalność w segmencie rozliczeniowym i skarbowym. W 2015 r. Bank kontynuował silny rozwój w obszarze kanałów zdalnych kontaktu z Klientami.
Sukces Contact Centre
Wytężona praca zespołu Departamentu Contact Centre Banku Pocztowego przyniosła oczekiwane efekty w postaci znacznego podniesienie jakości kontaktu klienta z Bankiem Pocztowym. Przełożyło się to na awans Banku aż o 15 pozycji w ciągu zaledwie 12 miesięcy w cyklicznym rankingu, prezentującym ten obszar obsługi Klienta. Było to możliwe dzięki wprowadzeniu kluczowych zmian, w tym: poprawy jakości połączenia na infolinii, skrócenia czasu komunikatów w IVR, skrócenia czasu oczekiwania na połączenie, poprawie jakości rozmów telefonicznych, zmianie w formularzach e-mailowych, zmianie w formularzach kontaktowych na stronach internetowych, zmianie na stronie www dotyczące wyeksponowania form kontaktów możliwych w Banku Pocztowym.
Nasi Klienci cenią sobie bardzo kontakt telefoniczny z Bankiem. Dużo osób preferuje składanie dyspozycji właśnie w ten sposób, dlatego tak duży nacisk kładziemy na rozwój Contact Centre. Bardzo cieszy nas zatem tak pozytywny odbiór naszej pracy – mówi Beata Lewenhaupt, Dyrektor Departamentu Contact Centre Banku Pocztowego.
Prosta oferta
Ponadto wprowadził w miejsce dwóch – jedno konto oszczędnościowe – Pocztowe Konto Oszczędnościowe i trzy nowe lokaty progresywne o różnych terminach: MINI, MIDI oraz MAXI. Oprocentowanie nowych depozytów przygotowane zostało w ten sposób, aby zachęcało do długoterminowego oszczędzania – im dłuższy termin lokaty, tym wyższe oprocentowanie. Bank uzupełnił też ofertę kredytową o rozwiązanie dla Klientów, którzy chcą szybko pożyczyć pieniądze na prostych zasadach –Pożyczkę na Poczcie.
Nowy, przejrzysty serwis www Banku
Bank
…e
eeee
Podstawy inwestowania – czyli poradnikowy serwis www Banku
Pod
…
Przyjazny Raport online