Płatności internetowe imoje oraz Twisto
imoje to pierwsze i jedyne w Polsce płatności online dla sklepów internetowych dostarczane przez bank. Pozwalają klientom szybko i wygodnie zrealizować płatność za zakupy. W imoje klient znajdzie wszystkie najpopularniejsze metody płatności za zakupy online: BLIK, natychmiastowe przelewy bankowe, karty płatnicze, a także nowość na polskim rynku – opcję Twisto – „Kup teraz, zapłać później”, dzięki której klienci mają 21 dni na płatność za kupione produkty bez ponoszenia dodatkowych opłat.
Usługa imoje oferuje nowe możliwości dla sklepów internetowych:
- opcję płatności „Kup teraz, zapłać później” z Twisto,
- 100% utargu następnego dnia roboczego na koncie,
- bankowy standard bezpieczeństwa płatności i rozliczeń,
- atrakcyjne i transparentne opłaty,
- nowoczesny i mobilny panel administracyjny,
- łatwą obsługę płatności z tytułu zwrotów.
Rozwiązanie Twisto „kup teraz, zapłać za 21 dni”, oferowane przez imoje pozwala płacić w sklepie internetowym w późniejszym terminie – bez rejestracji, czy podpisywania dodatkowych dokumentów. W chwili, gdy klient robi zakupy, specjalny algorytm Nikita w ciągu milisekund weryfikuje jego wiarygodność na podstawie kilkuset danych, tzw. śladów internetowych. Dzieje się to w tle, w sposób niezauważalny dla klienta. Nie musi podpisywać żadnych dokumentów, podawać wrażliwych danych (np. PESEL czy numer dowodu osobistego), ani innych dodatkowych informacji poza tymi, które są konieczne do wysłania towaru. Nie musi też przepisywać żadnych kodów, ani stosować innych form autoryzacji – wystarczy jedno kliknięcie. Usługa obsługiwana jest przez spółkę Twisto, której udziałowcem jest ING.
Klawiatura Moje ING – nowy sposób na realizację płatności mobilnych
Aktualizacja aplikacji Moje ING mobile w 2018 roku wprowadziła nową funkcję – Klawiaturę Moje ING. Pozwala ona w szybki, wygodny i bezpieczny sposób realizować przelewy w komunikatorach (np. wiadomościach) z poziomu klawiatury telefonu, a wkrótce także płacić za zakupy w internecie. To pierwsze takie rozwiązanie w Polsce. Klawiatura Moje ING pozwala przekazać pieniądze wprost na numer telefonu rozmówcy w trakcie rozmowy na komunikatorze lub smsie, bez konieczności przechodzenia do aplikacji banku. Pieniądze natychmiast znajdą się na koncie rozmówcy. Z Klawiatury Moje ING na co dzień można korzystać jak z każdej innej klawiatury ekranowej – to co wyróżnia ją to będący zawsze pod ręką przycisk z logiem ING. Po jego naciśnięciu użytkownik może wybrać jedną z dwóch opcji – „Przelew na telefon” – albo „Kod BLIK”. Cały proces wykonywania transakcji odbywa się z poziomu klawiatury i wymaga jedynie zatwierdzenia kodem PIN (w przypadku płatności BLIK w aplikacji). Klawiatura Moje ING jest elementem Moje ING mobile, dlatego transakcje wykonywane za jej pomocą są tak samo bezpieczne jak te wykonywane w aplikacji. Bank nie zbiera ani nie przekazuje nikomu danych lub treści wpisywanych przez użytkowników za pomocą klawiatury.
Konto mobi
W 2018 roku ING Bank Śląski wprowadził do oferty konto Mobi – nowoczesne konto bankowe, które ułatwia bankowanie przez telefon. Konto jest skierowane do osób pomiędzy 13 a 26 rokiem życia. Konto Mobi – skierowane do młodych klientów pomiędzy 13 a 26 rokiem życia – można otworzyć przez Internet lub w oddziale. Można zasilić je w każdej chwili, przelewem z dowolnego konta w złotówkach (z konta w ING Banku Śląskim będą dostępne natychmiast) lub gotówką we wpłatomatach ING (kartą lub BLIKiem). Dodatkowo, wraz z Kontem Mobi klient otrzymuje konto oszczędnościowe za 0 zł – wystarczy ustawić kwotę i termin przelewu żeby świadomie oszczędzać. Do Konta Mobi oferowana jest karta Visa zbliżeniowa z funkcją wielowalutową, dostępna bez opłat i bez dodatkowych warunków. Kartę można zamówić ze standardowym wizerunkiem lub też spersonalizować jej wygląd korzystając z własnego zdjęcia albo wybierając grafikę z galerii banku. Właściciel konta może również korzystać z innych sposobów płatności: w sklepach stacjonarnych sprawdzi się karta Mastercard w telefonie lub/ i Zbliżak VISA, czyli karta w formie naklejki np. na telefon. Do płatności w internecie lub wypłat gotówki wystarczą kody BLIK w aplikacji Moje ING mobile.
Konto Mobi to:
- 0 zł za prowadzenie konta;
- 0 zł za kartę do konta Visa zbliżeniowa z funkcją wielowalutową– bezwarunkowo;
- 0 zł za wypłaty z bankomatów w całej Polsce BLIKiem bez limitu;
- 0 zł za przelewy na telefon i przelewy internetowe w PLN, w tym BLIKiem;
- 0 zł za kartę Zbliżak Visa – kartę w formie małej naklejki;
- 0 zł za kartę Mastercard w telefonie;
- 0 zł za wpłaty we wpłatomatach ING.
Chatbot Mój Asystent
W marcu 2018 ING Bank Śląski udostępnił klientom inteligentnego chatbota Mój Asyatent. Mój Asystent to chatbot, który wspiera i usprawnia obsługę klientów bankowości internetowej Moje ING. Odpowiada na pytania i udziela informacji 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu. Zazwyczaj, kiedy potrzebujemy szybko znaleźć odpowiedź na pytanie, sięgamy do różnego typu wyszukiwarek lub systemów konwersacyjnych. Mój Asystent jest odpowiedzią na te potrzeby, oszczędza czas na poszukiwanie rzetelnych informacji i jest zawsze ‘pod ręką’. Znajduje się w Moim ING w zakładce “Pomoc”, gdzie wystarczy wpisać swoje pytanie. Chatbot rozumie pytania zadawane w sposób naturalny, czyli tak jak w rozmowie z drugim człowiekiem, a więc nie trzeba się zastanawiać jak najlepiej zadać pytanie. Można napisać „Cześć. Szukam informacji o Kantorze”, a chatbot opowie o tej funkcjonalności i pokaże krok po kroku gdzie ją znaleźć w Moim ING. Mój Asystent pomoże klientom samodzielnie rozwiązać problem oraz w łatwy i szybki sposób odnaleźć poszukiwane informacje z zakresu funkcjonalności bankowości internetowej Moje ING. Mój Asystent jest dostępny także w angielskiej wersji językowej.