Jakość wyróżnia agentów wyłącznych PZU

Klient jest dla nas w centrum uwagi. Chcemy dostarczać mu produkty i usługi na jak najwyższym poziomie. Dlatego też zmieniliśmy wizerunek placówek oraz standard obsługi w naszej sieci agentów wyłącznych. PZU SA jest jedyną firmą z sektora ubezpieczeniowo-finansowego, która z myślą o wygodzie i potrzebach swoich klientów zdecydowała się na tak dużą inwestycję i wsparcie sieci agencyjnej.

PZU_Agent 202

Agent 2.0

Zależy nam, aby w każdej placówce PZU klient był obsługiwany w komfortowych warunkach i według tych samych, najwyższych standardów. Dlatego też powstała inicjatywa projektu Agent 2.0, który objął sieć ponad 1000 agencji wyłącznych PZU w całej Polsce.

Spójna wizualizacja

Spójny wizerunek w oczach klienta to kontynuacja przemian wizerunkowych całej grupy PZU. Wraz z nowym logo rozpoczęliśmy modernizację biur agentów wyłącznych PZU. Postawiliśmy na nowoczesne wnętrza i funkcjonalne wyposażenie, zaprojektowane z myślą o wygodzie klienta. Zależy nam, aby klient czuł się jak u siebie, dlatego na grafikach, znajdujących się w agencjach, przedstawione są obiekty charakterystyczne dla danego regionu.

Planujemy, aby w połowie roku 2016 wszystkie biura agentów wyłącznych zmieniły wizualizację. Dzięki temu, niezależnie od tego gdzie klient będzie dokonywał zakupu, przedstawiciele PZU zapewnią mu spójny standard oraz komfortowe warunki obsługi.

Nie tylko wygląd placówek

Wraz ze zmianą wizualną biur wdrożyliśmy także standardy obsługi klienta. Zdajemy sobie sprawę z tego, że przychodząc do agenta klienci oczekują doradztwa. Chcą, aby agent pomógł im wybrać to ubezpieczenie lub ten wariant, który będzie w pełni odpowiadał ich sytuacji. Wdrożone standardy adresują tę potrzebę. Dodatkowo, aby mieć pewność, że nasi klienci otrzymują obsługę na najwyższym poziomie, regularnie monitorujemy realizację standardów w biurach agentów wyłącznych PZU.

Wdrożenie standardów było początkiem intensywnej koncentracji na jakości obsługi. W trosce o zadowolenie klientów stale wspieramy sieć agencyjną, dostarczając szkolenia i narzędzia, takie jak karta „Witaj w PZU”, która jest drogowskazem w rozmowie z klientem. Pomaga zbadać jego potrzeby, dopasować właściwe rozwiązanie i utrzymać kontakt z klientem. Testujemy także inne rozwiązania, w tym wykorzystanie urządzeń mobilnych do obsługi klienta.

Dzięki wprowadzonym zmianom nasi klienci są obsługiwani w profesjonalnych biurach oraz zgodnie z najwyższymi standardami jakości, niezależnie od tego, którą placówkę odwiedzą. Logo PZU przed biurem to gwarancja komfortowych warunków do prowadzenia rozmowy i najlepszej obsługi na rynku.

Exit mobile version