Bank Zachodni WBK w ostatnich kilkunastu miesiącach wprowadził wiele innowacyjnych rozwiązań, w tym także entuzjastycznie przyjęte przez klientów nowości w obszarze płatności mobilnych.
Jak mówi Tomasz Niewiedział, dyrektor Obszaru Bankowości Multikanałowej Banku Zachodniego WBK:
„Niektóre z naszych rozwiązań to pierwsze tego typu rozwiązania w Polsce i prawdopodobnie jedne z pierwszych w Europie. Warto wymienić choćby możliwość zakupu biletów komunikacji miejskiej czy opłacania stref parkingowych bezpośrednio z aplikacji bankowej. Dzięki połączeniu w BZWBK24 mobile oferty kilku operatorów, uzyskaliśmy największy zasięg w Polsce dla tego typu usługi (a w 2015 roku jeszcze go powiększyliśmy). Obecnie za pomocą aplikacji BZWBK24 mobile można opłacić strefę parkingową w ponad 70 miastach, a zakup biletów komunikacji miejskiej jest możliwy w ponad 170 miastach.
Bardzo aktywnie zaangażowaliśmy się także w projekt Polskiego Standardu Płatności, dzięki czemu nasi klienci, korzystając z usługi BLIK, mogą wypłacać pieniądze z bankomatu bez karty, a także płacić telefonem w sklepach i w internecie. Wystarczy na stronie internetowej, na terminalu w sklepie lub w bankomacie wpisać kod BLIK wyświetlony w aplikacji BZWBK24 mobile i potwierdzić transakcję w telefonie.
Innowacje te na nowo definiują rolę bankowego kanału mobile w budowaniu i utrzymywaniu relacji z klientami. Jestem przekonany, że płatności mobilne z wykorzystaniem aplikacji zdobędą w przyszłości miliony użytkowników.”
Dużym uznaniem klientów cieszą się także inne nowości udostępnione w aplikacji BZWBK24 mobile w 2015 roku:
- Szybki podgląd – możliwość sprawdzenia dostępnych środków i ostatniej transakcji przed zalogowaniem do aplikacji BZWBK24 mobile.
- Elektroniczna wymiana walut – możliwość kupna i sprzedaży waluty po kursie negocjowanym.
- Uruchomienie obsługi w Polskim Języku Migowym w ramach usługi Doradca online.