Jesteś na Facebooku? Możesz załatwić sprawę w Banku! Za pomocą specjalnej aplikacji twoje zgłoszenie trafi wprost do konsultantów bankowej infolinii. Zakładka jest dostępna dla fanów profilu PKO Banku Polskiego oraz Inteligo.
Większość internautów oczekuje od swojego banku otwartej komunikacji w mediach społecznościowych. PKO Bank Polski jako pierwszy w polskim sektorze finansowym oferuje możliwość obsługi zgłoszeń wprost z Facebooka – w tym pomysłów na rozbudowanie oferty, zapytań czy reklamacji. Użytkownicy najczęściej zadają pytania dotyczące korzystania z usług bankowych lub informują o napotkanych problemach. Dzięki nowej aplikacji każde zgłoszenie trafia do systemu Contact Center PKO.
Aplikacja została przygotowana według wytycznych i zgodnie z założeniami polityki bezpieczeństwa PKO Banku Polskiego. Bank nie wyklucza w przyszłości rozbudowy kanału komunikacji na kolejne media społecznościowe oraz wprowadzenia do aplikacji dodatkowych funkcji usprawniających komunikację z klientami.
Aplikacja to kolejne działanie edukacyjne PKO – wcześniej uruchomiony został portal Bankomania, kompendium wiedzy z zakresu ekonomii, finansów i zarządzania domowym budżetem.