PKO Bank Polski zmienia serwis transakcyjny iPKO

Nowy serwis to przede wszystkim nowoczesny, intuicyjny i rozbudowany interfejs, ale również odświeżona szata graficzna, łatwiejsza nawigacja oraz szybki dostęp do najczęściej wykorzystywanych funkcji.

pkobp_Strona_startowa_nowego_PKO
Przygotowując nową odsłonę iPKO Bank kierował się przede wszystkim opiniami i sugestiami klientów, ale też trendami rynkowymi. Aby dopasować wdrażane rozwiązania do zmieniających się potrzeb użytkowników wszystkie najważniejsze funkcje dostępne są ze strony głównej serwisu – między innymi podsumowanie finansów, możliwość wykonania przelewu czy podglądu operacji na rachunkach. Nowa platforma oferuje również wiele dodatkowych udogodnień, np. dodawanie avatarów odbiorców i ich prezentacji na liście operacji na rachunku. Nowością jest przelew zwrotny dla uznań na historii rachunku. Dodatkowo klienci mogą personalizować nowe iPKO: nadawać nazwy własne rachunkom, lokatom i kredytom, czy też dodawać grafiki lub zdjęcia do odbiorców przelewów. Nowa strona logowania w serwisie informacyjnym skupia wszystkie serwisy transakcyjne Grupy Kapitałowej Banku, a klient może ustawić jeden z nich jako domyślny.

Nowa odsłona iPKO to:

  • odświeżona szata graficzna dostosowana do serwisu informacyjnego PKO Banku Polskiego,
  • nowa strona startowa prezentująca wszystkie najczęściej poszukiwane informacje i najczęściej wykonywane transakcje (dostępne środki, ostatnie operacje na rachunku, zlecenie przelewu, podsumowanie finansów),
  • nowy układ nawigacji– w jednym miejscu, bezpośrednio pod menu głównym,
  • połączona lista zdefiniowanych odbiorców i płatności z możliwością ustawienia, do których odbiorców przelew będzie potwierdzany kodem z narzędzia autoryzacji,
  • operacje wykonywane w nowych oknach na półprzezroczystej warstwie, przy zachowaniu bieżącego kontekstu pracy, dzięki czemu użytkownik może w łatwy i szybki sposób poruszać się po serwisie,
  • nowa forma prezentacji formularzyumożliwiająca swobodne poruszanie się po wszystkich ekranach wypełnianego formularza,
  • uproszczone i przeprojektowane funkcjeoraz kluczowe operacje w serwisie, tak aby były jeszcze bardziej przyjazne i intuicyjne,
  • boks „na skróty”, w którym użytkownik może szybko dotrzeć do najbardziej potrzebnych funkcji związanych z danym produktem.

Uruchomienie wszystkich funkcji nowego systemu transakcyjnego zostało zakończone na wiosnę 2015 roku.