W 2018 roku powiększyliśmy sieć sprzedaży o ponad 170 nowych placówek agencyjnych PZU. Zbliżamy się już do założonej liczby 1500 biur w całej Polsce, dzięki którym zwiększamy dostępność naszych agentów i oferty ubezpieczeniowej PZU.
Aby sprostać wymaganiom zmieniającego się rynku ubezpieczeniowego, uruchomiliśmy program Agent 3.0, dzięki któremu jeszcze skuteczniej docieramy do klientów w całym kraju, a agentom dajemy szansę na podwyższenie standardów obsługi. Chcemy ułatwić start w biznesie naszym partnerom oraz zapewnić im możliwie największe wsparcie i rozwój. Najważniejsi w naszych projektach są jednak klienci. To z myślą o nich, tworzymy każde nowe biuro. Biura PZU powstają na terenie całej Polski, nie tylko w dużych aglomeracjach, ale także w małych miejscowościach. Klienci mogą w wygodnym, elegancko urządzonym lokalu, spotkać się z doradcą, by spokojnie porozmawiać o potrzebach ubezpieczeniowych.
Placówki PZU charakteryzują się przejrzystą i nowoczesną aranżacją przestrzeni, przyjaznymi wnętrzami i obsługą na najwyższym poziomie. W najnowszym standardzie placówki 3.0 mamy wygodne poczekalnie z kanapą, stolikiem i ekspresem do kawy, które pomogą umilić ewentualny czas oczekiwania. Przy stanowiskach obsługi znajdują się panele wygłuszające, które zapewniają dyskrecję i komfort w rozmowie. Zapewniamy najwyższy standard obsługi, który na bieżąco mierzymy za pomocą badania tajemniczego klienta. Dzięki systematycznej pracy, licznym szkoleniom i przestrzeganiu standardów, w minionym roku osiągnęliśmy w badaniu najwyższe w historii wskaźniki oceny. Nasi agenci są świadomi tego, jak ważny jest to obszar w relacjach z klientem oraz jaki ma wpływ na ich biznesowy wizerunek i samą sprzedaż. Standardom programu podlegają nie tylko biura, ale także strony internetowe agentów. Każdy agent wyłączny może mieć własną, profesjonalną stronę internetową. Jest ona połączona z wizytówką i mapą Google, dlatego agenci z biurem mogą łatwo pokierować klientów do swojej placówki. Dzięki formularzowi kontaktowemu w prosty sposób klient może umówić się z doradcą.
W czerwcu 2018 r. uruchomiliśmy stronę agentpzu.pl, dedykowaną agentom. Dzięki nowej platformie internetowej, na bieżąco informujemy o najnowszych wydarzeniach, czy relacjonujemy najciekawsze z nich. Chcemy, aby ta strona była nowoczesna i odpowiadała na potrzeby sieci sprzedaży, dlatego stawiamy na jej ciągły rozwój. Na tym nie poprzestajemy – będziemy wspierać i popularyzować obecność agentów PZU w internecie, zdając sobie sprawę, że jest to bardzo pożądany przez klientów kanał komunikacji.
Jako największa firma ubezpieczeniowa w Europie Środkowo – Wschodniej czujemy się odpowiedzialni za wyznaczanie kierunku rozwoju branży i dbanie o najwyższe standardy jakości. Najważniejszy jest dla nas komfort klientów i optymalizacja czasu pracy agentów. Otwarcie ponad 170 placówek w 2018 r., a także rozwój obecności online, to dla nas miara sukcesu i kolejny krok w przyszłość. Podążamy za trendami, zarówno w sposobie komunikacji, jak i dostosowywaniu branży ubezpieczeniowej do nowoczesnych narzędzi – mówi Michał Świderski, dyrektor zarządzający ds. sprzedaży detalicznej.
Mogę śmiało powiedzieć, że jesteśmy dziś bardziej „user friendly”. To określenie świetnie sprawdza się u nas w odniesieniu do obecności agentów w internecie, ale także i w działaniach offline. Do takich zaliczamy biura agentów PZU. Powszechny dostęp do placówek PZU, które tak licznie otwieraliśmy przez kilka ostatnich lat, to znaczne ułatwienie w obsłudze naszych klientów. Informacje zwrotne, które otrzymujemy, są bardzo pozytywne. Obsługa klienta w eleganckim biurze jest zdecydowanie bardziej przyjazna i komfortowa. Rok 2018 zamykamy z liczbą 1473 placówek agencyjnych i jest to nasz powód do dumy. Zarówno łatwość wyszukania doradcy ubezpieczeniowego w swojej okolicy, jak i szybki kontakt z nim, były dla nas priorytetami – mówi Jakub Gorayski, kierownik Zespołu Zarządzania Siecią Placówek Agencyjnych.