Bank Pocztowy przyjazny Głuchym. Niesłyszący i słabosłyszący Klienci Banku Pocztowego wybierając symbol języka migowego na stronie www lub instalując aplikację na telefon i tablet mogą już kontaktować się z Bankiem z wykorzystaniem tłumacza języka migowego.
Od 15 października 2018 r. Klienci Banku Pocztowego mogą, dzięki umowie z firmą Praca bez Barier, porozmawiać z doradcą Banku Pocztowego na infolinii lub w placówce z wykorzystaniem tłumacza języka migowego online. Z takiej formy kontaktu z Bankiem Pocztowym skorzystać można na dwa sposoby. Pierwszy, to rozpoczęcie rozmowy poprzez wybór z zakładki „Kontakt” na stronie www.pocztowy.pl lub www.evelobank.pl symbolu języka migowego. Drugi, to uruchomienie na smartfonie czy tablecie dostępnej pod adresem www.pobierz.migam.org aplikacji, a następnie wybór Banku Pocztowego w zakładce „Przyjazny Kontakt”.
– Naturalną cechą bankowości pocztowej jest zapobieganie wykluczeniu w dostępie do usług finansowych. Tym bardziej cieszy nas, że jako bank przyjazny osobom niesłyszącym, wprowadziliśmy funkcjonalność tłumacza migowego online, dzięki czemu będziemy mogli jeszcze lepiej obsłużyć naszych Klientów – mówi Sylwia Kisielewska, dyrektor departamentu Contact Centre Banku Pocztowego.