Warta zaprezentowała nową stronę internetową. Spełnienie zasad Responsive Web Design (RWD), intuicyjna nawigacja oraz nowoczesny design to kluczowe cechy, które określają nowy serwis www ubezpieczyciela.
Towarzystwo Ubezpieczeń Warta uruchomiła nową stronę internetową – www.warta.pl. Konstrukcja nowego serwisu została w pełni oparta o zasady responsywności (RWD), dzięki czemu korzystanie z niego zostało dostosowane również do urządzeń mobilnych, takich jak tablety i smartfony. W efekcie klienci mogą zapoznać się z intuicyjnie pogrupowaną ofertą ubezpieczeń. Konstrukcja architektury informacji, funkcjonalności a także nowoczesny design graficzny powstały na bazie badań Google Analitics, UX (user experience) oraz testów A/B.
– Nowa stron internetowa Warty obrazuje nasze proklienckie nastawienie. Planując zmiany, dużo uwagi poświęciliśmy analizie potrzeb naszych klientów. Stąd prace rozpoczęliśmy od pogłębionych badań ruchu na dotychczasowej stronie oraz określeniu czego ubezpieczeni poszukują w tego typu serwisach www. Dzięki wykonanej pracy nasi obecni i potencjalni klienci mogą skorzystać z przyjaznych rozwiązań, odpowiadających na ich potrzeby oraz spełniających najwyższe obecnie standardy – mówi Bogusława Potacka, dyrektor Departamentu Marketingu i PR w Warcie.
Prace nad nową stroną trwały 6 miesięcy. Główny nacisk został położony na wyeksponowanie
i uproszczenie informacji produktowych oraz zapewnienie szybkiego i przejrzystego dostępu do likwidacji szkód. Dużo uwagi zostało również poświęcone wzmocnieniu bezpieczeństwa serwisu.
– Rewolucja mobilna jest widoczna niemalże na każdym kroku. Nowa strona internetowa www.warta.pl jest naszym kolejnym po aplikacji Warta Mobile wdrożonym narzędziem, które odpowiada na ten trend. Liczę, że spotka się z takim samym, bardzo przychylnym odzewem naszych klientów. Oczywiście nie zasypiamy gruszek w popiele i pracujemy nad wdrożeniem kolejnych rozwiązań
i narzędzi technologicznych, w tym np. kolejnych funkcjonalności aplikacji Warta Mobile czy uproszczeniem systemów zgłaszania szkód. Kolejne działania mają sprawiać, że korzystanie
z ubezpieczeń Warty będzie dla naszych klientów jeszcze przyjaźniejsze i bliższe ich potrzebom – dodaje Bogusława Potacka.