W akcji społecznej #zdalnidopomocy ING Bank Śląski razem ze znanymi twórcami internetowymi takimi jak reZi czy Naruciak zachęcał do wspierania tych, którzy gorzej odnajdują się w internetowej rzeczywistości. Podpowiadał jak nauczyć ich bankować online, zrobić zakupy w internecie czy zainstalować aplikację. Te działania miały szczególne znaczenie w nowych, covidowych realiach.
Akcja #zdalnidopomocy odbiła się szerokim echem wśród internautów, co zostało zauważone przez YouTube Ads Leaderboard. Spot ING Banku Śląskiego #zdalnidopomocy był najpopularniejszą reklamą na YouTube, według zestawienia za kwiecień 2020 roku. Na YouTube spot obejrzało ponad 6 mln osób, przy 4065 łapkach w górę, co daje 96,1% pozytywnych reakcji.
Zainteresowanie internautów pociągnęło za sobą wymierne działania. Młodzi internetowi bardzo zaangażowali się w akcję i naprawdę wspierali tych mniej internetowych, którzy zaczęli korzystać ze zdalnych form kontaktu z bankiem.